آتش‌سوزی در خطوط لوله انتقال گاز شهرستان پلدختر/ 12 نفر مصدوم شدند/ آتش مهار شد

ایسنا نوشت: فرماندار پلدختر از مهار آتش‌سوزی خطوط لوله گاز در منطقه پران پرویز این شهرستان خبر داد.

به دنبال آتش‌سوزی در خطوط لوله نفت در منطقه پران پرویز شهرستان پلدختر که از ظهر امروز آغاز شده بود، نورالدین درمنان  از مهار این آتش‌سوزی خبر داد و افزود: به‌دنبال وقوع این حادثه سریعا نیروهای امدادی شهرستان به منطقه اعزام شدند و تاالان نیز در آنجا حضور دارند.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی در خط پلی‌اتیلن جنوب به سمت غرب در پلدختر رخ داده و خسارات زیست محیطی به همراه داشته و به کشاورزی منطقه نیز آسیب وارد کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شیرهای انتقال بسته شده‌اند، اظهار کرد: این خط لوله در منطقه صعب‌العبوری قرار دارد و تمام اکیپ‌های آتش‌نشانی و ستاد حوادث غیرمترقبه در محل حضور دارند. درمنان تصریح کرد: در این حادثه 12 نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که پس از انتقال به بیمارستان مداوا نیز شدند.

 

4242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیا A1 ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    0 0
    مدیریت خطوط لوله در منطقه لرستان خیلی بی کفایت عمل نیکنه.چندروز پیش هم درختان و فضای سبز داخلی مرکز منطقه در اتش سوخت.هرماه باید شاهد یک انفجار یا حادثه فاجعه بار در منطقه خطوط لوله لرستان باشیم.برای دستیابی به لیستی از ایو حوادث کافیه در اینترنت سرچی بزنیم.چه پافشاری برای نگهداری مدیران بی کفایت در این منطقه هست الله و اعلم.
  • رستم IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    0 0
    جالبه تمام دنیا هر از گاهی بمب گذاری میشه و ما هر از گاهی بر اثر بی فکری از این دست اتفاقات برای خودمان درست می کنیم