امضای پنج تفاهنامه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی توسط شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد از امضای پنج تفاهم نامه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران 2016 خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین اظهار داشت: این تفاهم نامه ها در زمینه های حمل و نقل عمومی، پروژه های عمرانی، فرصت های سرمایه گذاری و اکو پارک است که توسط شهرداری شهرکرد با کشورهای ترکیه، عراق و گرجستان منعقد شده است.
وی افزود: بر همین اساس تفاهم نامه با شرکت پلگون ترکیه جهت طراحی، ساخت و نظارت بر اجرای پارک آبی (اکو پارک) منعقد شده است که در صورتیکه سرمایه گذاران داخلی هم اعلام آمادگی نمایند اقدامات بعدی به عمل می آید.
شهردار شهرکرد بیان داشت: در خصوص معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شهرداری نیز تفاهم نامه های با کشورهای گرجستان و عراق امضاء گردیده است.
غلامیان دهکردی همچنین اضافه کرد: تفاهم نامه هایی با موضوعات اجرای سیستم هوشمند دوچرخه سواری عمومی و حمل و نقل عمومی و تأمین منابع مالی پروژه های عمرانی شهرداری با شرکت های ایرانی منعقد شده است.
افزوده می شود: اجلاس جهانی شوراها و شهرداران از طریق شورای عالی استانها و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی تهران، شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و بانک شهر برای نخستین بار طی روزهای 30 و 31 تیرماه 95 در برج میلاد تهران برگزار گردید و با توجه به برنامه راهبردی در 5 سال متوالی و اهداف از پیش تعیین شده برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =