تاج : باخرید و فروش تیم ها مخالفم/تاثیر البرز در فوتبال کشور مشهود است

ریس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی گفت تاثیر فوتبال البرز در تمامی سطوح فوتبال کشور مشهود است.

به گزارش خبر آنلاین از البرز، مهدی تاج درمجمع هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه تاکنون در مجامع زیادی در ۸ سال گذشته شرکت کرده است ، گفت: انتخابات هیئت فوتبال استان البرز اولین مجمع است که به عنوان رئیس مجمع شرکت میکنم.
وی با اشاره به ظرفیت های فوتبال البرز اظهار داشت: امیدواریم این استان در اینده در لیگ برتر حضور داشته باشد چراکه بعد از رفتن سایپا این استان دچار خلا شد.
تاج با بیان این که مخالف خرید و فروش تیم ها هستیم اظهار داشت: به خاطر این است که تیم ها نمی توانند به خوبی رشد کنند چراکه باید یک تیم و باشگاه متناسب با حضورش در مسابقات از نظر ساختارئ سیستم نیز رشد کند.
وی با بیان اینکه تاثیر فوتبال استان البرز در تمامی سطوح فوتبال کشور برجسته است، خاطر نشان کرد: بازیکنان البرزی از تیم ملی فوتبال کشور تا تمامی باشگاه های فوتبال فعالیت چشمگیری دارند.
رئیس فدراسوین فوتبال با اشاره به روند انتخابات استان البرز احضار داشت بنابر مشغله کاری نتوانستم با این افراد صحبتی داشته باشم تا برنامه ان ها را مورد بررسی قراردهم اما مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در جلسه ای برنامه های این کاندیدا هارا مورد بررسی قرار داد که البته این در تمامی استان ها صورت می گیرد .
وی گفت: فارغ از هر نتیجه ای امیدوار است مجمع و انتخابات به نفع فوتبال تمام شود چرا که در پایان با نظر اعضا یک نفر پیروز انتخابات می شود و باید سایر افراد در سایه رفاقت و صمیمیت پیشرفت و توسعه فوتبال استان کمک کند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =