یکی از مشکلات اساسی در این شهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی موضوع معارضات اجتماعی است که جلوی اجرای کار گرفته می‌شود و یا در اجرا اخلال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،نماینده مردم بویراحمد و دنا به همراه شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهر یاسوج جهت بررسی وضعیت شهری منطقه شرف آباد از این منطقه دیدن کرد.

شهردار یاسوج در ان بازدید با اشاره به اینکه منطقه شرف آباد از دیر باز مورد توجه مدیران شهری بوده است گفت: عمده مشکلات این منطقه را اکثر نقاط شهر دارند و همه تلاش ما بر این است که مشکلات را مرتفع کنیم.

جاوید گفت:نمی‌توان در شهر یاسوج به دلخواه افراد عرض کوچه‌ها و معابر را تغییر داد زیرا هرگونه دست بردن خودسرانه در طرح تفضیلی شهر یاسوج غیرممکن است.

محمدعلی جاوید در بازدید از منطقه شرف‌آباد یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج به‌شدت در حال گسترش است که باید برای ایجاد زیرساخت‌های آن تلاش کرد.

وی از این شهر به‌عنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران یاد کرد و گفت: حاشیه‌نشینی در شهر یاسوج در حال افزایش و گسترش است که باید برای این کار چاره اساسی کرد.

شهردار یاسوج در ادامه گفت: یکی از مشکلات اساسی در این شهر برای اجرای پروژه‌های عمرانی موضوع معارضات اجتماعی است که جلوی اجرای کار گرفته می‌شود و یا در اجرا اخلال ایجاد می‌شود.

جاوید بیان کرد: اگر برخی از معارضات اجتماعی نباشد کارها به‌تندی و با سرعت در شهر انجام می‌شود و شاهد ایجاد زیرساخت‌ها و بردن خدمات به مناطق مختلف شهر در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهیم بود.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مثال در هنگام بازگشایی معابر و همچنین ساماندهی آن‌ها معارضاتی وجود دارد که دست شهرداری را برای اجرای خدمات می‌بندد.

وی خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند می‌توان در طرح تفضیلی دخل و تصرفی کرد درحالی‌که هرگونه دست بردن به دلخواه در طرح تفضیلی شهر یاسوج غیرممکن است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =