کاربران خبرآنلاین رفتن و برگشتن آیفون به بازار را جنگ زرگری می‌دانند

با انتشار خبر بازگشت بی‌سروصدای آیفون به بازار موبایل، کاربران خبرآنلاین نظرات مختلفی درباره این موضوع و همچنین قاچاق و رجیستری دادند.

به گزارش خبرآنلاین، نظر پررنگ به موضوع کاسبان تحریم و نبرد خانواده‌های مافیایی قاچاق گوشی اختصاص دارد و اغلب کاربران ضمن بی‌نتیجه بودن طرح‌هایی مانند رجیستری و یا مبارزه با قاچاق کالا، خواستار ورود رسمی برندهای معروف با پشتیبانی رسمی از مشتریان شدند تا با حذف واسطه‌ها و دلال‌ها و قاچاقچیان، هم دولت از مبادی رسمی درامدزایی کند و هم مردم با خیال راحت خدماتی که در همه جای دنیا مرسوم است را از شرکت‌های سازنده بگیرند.

یکی از کاربران بی‌نام چنین گفت: تقریباً همه گوشی‌ها قاچاق هستن حالا چرا به آیفون گیر دادند؟

واقعیت این است که 90 درصد گوشی‌های موجود در بازار قاچاق هستند و به گفته کاربران خبرآنلاین اگر قرار به گرفتن باشد، باید اغلب برندها از بازار جمع شوند که این کارالبته ممکن نیست.

ورود وزارت ارتباطات، اپراتورها، وزارت صنعت و ... به موضوع رجیستری و قاچاق به گفته کاربران اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند و ممکن است مشکل نه تنها حل نشود، بلکه بیشتر هم شود.

به‌هرحال کاربران علاقمندند اسامی کسانی که در پشت پرده بازار را دستکاری می‌کنند، بدانند تا شاید تکلیف خودشان با مردم روشن شود.


5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =