در نشست خبری آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از 60 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژگی های یک خبرنگار موفق صداقت کاری ،سرعت ،و دقت در ارائه اخبار است.

هادی زارع پور در نشست خبری که به مناسبت روزخبرنگار با اصحاب رسانه داشت بیان کرد:داشتن اطلاعات و دانش عمومی در زمینه های مختلف ،؛نداشتن بغض و تضاد شخصی و حفظ شان خبرنگاری از دیگر صفات بارز خبرنگاران است که من این خصوصیت ها را در خبرنگاران استان دیدم.

زارع پور حق طلبی ،حق محوری و حق گویی را از دیگر صفات خبرنگاران دانست و افزود:اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان سال گذشته بسیار فعال بوده است بنحوی که در طول یک سال 1137 خبر بروی سایت اداره کل بارگزاری شده بود.

وی با اشاره به اینکه کانال تلگرامی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را در بین کانال های تلگرامی آموزش و پرورش کشور کسب کرد گفت:روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در ارزیابی های استانداری کهگیلویه و بویراحمد مقام اول را کسب نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد:در مسابقات قران و عترت که ماه قبل در مشهد و همدان برگزار شد 24 رتبه اول تا برگزیده در بخش های پژوهش و آگاهی کسب کردیم و در بخش احکام و صحیفیه سجادیه مقام اول را کسب کردیم.

هادی زارع پور به مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری اشاره کرد و اذعان داشت:در پرسش مهر ریاست جمهوری سال گذشته 4 رتبه و امسال نیز 5 رتبه در سطح کشور بدست آوردیم.

زارع پور اضافه کرد:13 رتبه اول تا سوم کشوری در بخش مسابقات و جشنواره ها در حوزه گروههای آموزشی کسب کردیم.

وی عنوان کرد: نرخ پوشش تحصیلی مقطع متوسطه اول در کهگیلویه و بویراحمد 95.35 درصد و در کشور 94.03 درصد است.
زارع پور نرخ پوشش تحصیلی مقطع متوسطه دوم در کهگیلویه و بویراحمد را 84.57 درصد دانست و ابراز داشت: این میزان در کشور 80.24 درصد است.
در نشست خبری آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از 60 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =