معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری به این استان عنایت‌هایی دارند که بر همین اساس اقداماتی را برای این استان در نظر داریم.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی، با اشاره به مشکلات اقتصادی و اجتماعی، اظهار داشت:این مشکلات ناشی از این است که پست‌های مدیریتی را امانت نمی‌دانیم بنابراین بودجه، اعتبار و تخصص را بهانه می‌کنیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) حتی یک ریال در براندازی حکومت طاغوت هزینه نکرد و اعتبار و تخصص را بهانه‌ای برای کم‌کاری نمی‌دانست بلکه ایشان دل‌ها را به هم نزدیک کرد و با اتحاد مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی حزب‌بازی را کنار زد و انقلاب را به دور از خودخواهی و منیت به پیش برد.

مروی اظهار داشت: برای سازندگی کشور نیازی به اعتبار و امکانات نیست بلکه مدیران باید خود را در برابر اقداماتشان مسؤول بدانند و به پست مدیریتی خود به عنوان امانت بنگرند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری به این استان عنایت‌هایی دارند که بر همین اساس اقداماتی را برای این استان در نظر داریم.

مروی با تاکید بر اینکه مدیران باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، افزود: با روحیه منیت نمی‌توان خدمت کرد لذا روحیه خدمتگزاری باید میان مدیران ترویج شود.

وی زندگی رهبر معظم انقلاب را حجت و الگو برای همه مسلمانان دانست و افزود:در زندگی ایشان کمترین هزینه‌ها می‌شود و از وجوهات و نزولات نیز هیچ استفاده شخصی ندارند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =