منصوریان در حسرت برد/ تراکتور پیروز در دربی

استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:20 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم پیکان به پایان رسید. تک گل پیکان را مرتضی آقاخان در دقیقه 39 به‌ثمر رساند. استقلال مثل 3 بازی اول خود برابر پیکان نمایش ضعیف برابر پیکان شد و حتی نتوانست در نیمه اول یک موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه پیکان ایجاد کند. در سراسر نیمه اول پیکان بازی را در اختیار داشت و در نهایت هم با تک گل دقیقه 39 مرتضی آقاخان پیروز به رختکن رفت. در این نیمه استقلال کاملا سردرگم بود و رحمتی هم نتوانست تک فرصتی که روی دروازه اش بود را دفع کند.

استقلالی ها در نیمه دوم سرتا پا حمله شدند و توانستند نبض بازی را در دست بگیرند تا در دقیقه 82 با اشتباه رحمان احمدی در دفع توپ، بهنام برزای توانست گل تساوی را برای آبی‌ها به ثمر برساند. تا این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد. 

 همچنین در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، دو تیم تبریزی تراکتورسازی و ماشین‌سازی به مصاف هم رفتند و در پایان، شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با دو گل از سد حریف همشهری بگذرند و با هشت امتیاز، موقتا به صدر جدول تکیه بزنند. ماشین‌سازی در این بازی از دقیقه 43 به دلیل اخراج بازیکنش 10 نفره بازی می‌کرد.

هر دو گل‌ بازی را محمد ایران‌پوریان در دقیقه 30 بازی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 92 به ثمر رساند

 


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =