ایرنا به نقل از معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت:حجم کار در استان خوزستان بسیار بالا است و همین امر کار را برای مدیران استان سخت کرده است.

احمد میدری شنبه در آئین معارفه مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در محل این اداره کل بیان کرد: تغییرات سریع مدیریتی در استان زیاد است و یکی از مهم ترین علت های آن پرکاری و پیچیدگی مسائل در استان است.

وی گفت: خوزستان بخش های اقتصادی زیادی دارد و هر مدیری در استان باید فشار زیادی را تحمل کند و هیچ استانی را نداریم که همچون خوزستان در اکثر شهرستان هایش جمعیت بالای 150 هزار نفر وجود داشته باشد.

میدری در ادامه با اشاره به کمبود نیرو در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برخلاف دیگر دستگاه های اداری که نیروی مازاد دارند، ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با کمبود نیرو مواجه هستند به طوریکه تنها 52 بازرس دراستان وجود دارد که این تعداد نیرو امکان بازرسی از شرایط ایمنی کار در کل استان را ندارند.

در این همایش هوشمند صفایی مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تکریم و سید نور محمد پور به عنوان مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شد.

محمد پور پیش از این معاون کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بود.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =