توصیه مرضیه برومند به مدیران تئاتری: جشن بچه‌ها را خراب نکنید، داود هم عاشق شادی بچه‌ها بود

مرضیه برومند دبیر جشنواره تئاتر عروسکی و از اقوام زنده‌یاد داود رشیدی به مدیران تئاتری توصیه کرد جشنواره و مراسم پایانی را طبق روال برگزار کنند و تغییری در برنامه‌ها به وجود نیاورند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برومند که در ماه‌های گذشته در تدارک برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی بود و از هفته گذشته شاهد برگزاری این رویداد، دو روز مانده به برپایی مراسم پایانی به واسطه درگذشت زنده‌یاد داود رشیدی عزادار همسر خواهر خود شد.

براساس گزارش «ایسنا»،‌ برومند درباره روند کار این جشنواره به خبرنگار این خبرگزاری گفت: «به همه بگوید جشن شادی بچه‌ها را خراب نکنند چون "داود" خودش آدم شادی بود و عاشق شادی بچه‌ها.»

برومند ادامه داد: «نمی‌دانم که با این شرایط می‌توانم به جشنواره بیایم یا نه! اما به بچه‌های جشنواره تئاتر عروسکی بگویید چیزی از شادی جشنواره کم نکنند حیف است خوشحالی بچه‌ها را خراب کنیم.»

احترام برومند دیگر هنرمند با سابقه تئاتر و قصه‌گوی بچه‌ها و همسر داود رشیدی هم تاکید کرد: «هیچ برنامه‌ای را تغییر ندهید همه چیز باید مثل قبل باشد.»

مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی اجازه گرفت که آیین پایانی جشنواره تئاتر عروسکی طبق برنامه‌ریزی قبلی روز یکشنبه 7 شهریور ماه برگزار شود و اگر چه این روز همزمان با مراسم خاک سپاری رشیدی است، برومند تاکید کرد که هیچ خللی در برنامه‌ها ایجاد نشود.

داود رشیدی هنرمند با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، بامداد جمعه 5 شهریور ماه در سن 83 سالگی و در منزل شخصی‌اش بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =