دیدار وزیر ارشاد با اصغر شاهوردی و خانواده داود رشیدی / عکس

وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به دیدن اصغر شاهوردی و خانواده مرحوم رشیدی رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صبح دوشنبه بیست و دوم شهریور ماه به مناسب عید قربان و روز ملی سینما به دیدن اصغر شاهوردی و خانواده مرحوم داود رشیدی رفتند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی در ابتدا برای عیادت از اصغر شاهوردی به دیدار این صدابردار برجسته سینما رفتند.

اصغر شاهوردی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۶ در حالی که از سر صحنه فیلم «چراغی در مه» در شمال کشور به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه رانندگی شد و به دلیل شکستگی مهره‌های کمر تا امروز در بستر بیماری است.

شاهوردی و همسرش اشرف افشاری در این دیدار از مشکلات‌شان درباره بیماری و تامین هزینه‌های خانواده و درمان با وزیر ارشاد سخن گفتند.

علی جنتی و حجت‌الله ایوبی پس از دیدار با شاهوردی، به مناسبت عید قربان که نخستین عید خانواده رشیدی پس از درگذشت مرحوم داود رشیدی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون محسوب می‌شود، به دیدار احترام برومند و لیلی رشیدی رفتند. رسول نجفیان، مرضیه برومند و بهرام شاه‌محمدلو نیز در این دیدار حضور داشتند.

داود رشیدی در بامداد ۵ شهریورماه، در سن ۸۳ سالگی و پس از گذراندن یک دوره بیماری و آلزایمر به دلیل ایست قلبی در منزل شخصی خود درگذشت.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =