تسنیم نوشت:استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان با رئیس‌جمهور دیدار کردند.

قاسم سلیمانی، علیرضا رشیدیان و محمدعلی نجفی استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان روز سه‌شنبه ضمن دیدار جداگانه با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفرهای کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها ارائه کردند.

رئیس‌جمهور در این دیدارها بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده‌های سفرهای استانی هیئت دولت به این استان‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌های دولت یازدهم در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه‌ها اختصاص داده شد.

در همین راستا محمدعلی نجفی استاندار گیلان درباره این نشست که بیش از یک ساعت به‌طول انجامید اظهار داشت: در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات اتخاذ شده درباره مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید، سرمایه گذاری‌ها و روند توسعه و پیشرفت استان و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به حجت الاسلام و المسلمین روحانی ارائه شد.

استاندار گیلان گفت: تکمیل راه آهن قزوین رشت و در ادامه‌ آن به آستارا و بندرانزلی، 11 کیلومتر باقی مانده آزاده راه رشت ـ قزوین، نوسازی، یکپارچه سازی و تسطیح اراضی، آخرین وضعیت ساخت سدها و بیمارستان‌ها، احداث و تکمیل مجتمع بندری کاسپین، توسعه پرورش ماهی در قفس و مناطق ساحلی از جمله برنامه های مورد بحث بود.

نجفی افزود: مسئله پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش، تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، فضاهای ورزشی، آموزش عمومی و عالی، احیای تالاب انزلی، ارائه‌ تسهیلات برای تکمیل و ایجاد هتل چهارو پنج ستاره و پرداخت مطالبات صیادی از دیگر مباحثی بود که به رئیس جمهور گزارش داده شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام کرد: رییس جمهور در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده‌های سفرهای استانی هیئت دولت به گیلان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌های دولت یازدهم در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه‌ها اختصاص داده شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: رییس جمهور در این نشست‌ تاکیدات و دستورات لازم را برای اجرای سریعتر طرح‌ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید و تحقق این پروژه‌ها و حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغالزایی صادر کرد.

۲۹۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =