هواپیمایی قطر روز 21 شهریور میزبان ارزشمندترین همکاران مسافرتی خود در یک رویداد تشریفاتی در باغ جهان نمای شیراز به مناسبت پنجمین سالگرد شروع فعالیت خود در شیراز بود.

جشن شیراز هواپیمایی قطر

آقای شهاب عطارزاده، مدیرعامل هواپیمایی قطر در ایران در جریان این مراسم گفت: "از اینکه توانستیم میزبان همکاران ارزشمند خود باشیم تا از همکاری های مداوم ایشان با هواپیمایی قطر قدردانی کنیم، بسیار خوشحالم. شهر شیراز همچنان یکی از مقاصد مهم در شبکه ی پروازی هواپیمایی قطر خواهد ماند و ما از حمایت همیشگی این همکاران که کمک‌های شایان‌شان منجر به موفقیت این شرکت شده، سپاسگزاریم."

در طی این مراسم، که پاسداشتی بر فرهنگ غنی ایران بود، آقای عطارزاده با اهدای تندیس و تقدیرنامه هواپیمایی قطر از سه آژانس برتر سال، تقدیر کردند. موسیقی سنتی بومی به جشن پنجمین سالگرد افتتاح ایستگاه شیراز حال و هوای دیگری بخشیده بود و حضار را به وجد آورد. در این میان نباید از قرعه کشی دو بلیت کلاس های عادی و تجاری و دو برنده خوش شانس این جشن غافل شد.

هواپیمایی قطر با 4 پرواز هفتگی به شیراز دسترسی راحت به مقاصد مهم دنیا از جمله بانکوک، لوس آنجلس، کوالالامپور، پوکت و بسیاری مناطق هیجان انگیز دیگر در آمریکا، اروپا و استرالیا را برای اهالی استان فارس و استان های اطراف، فراهم میکند. این خط هوایی در مجموع 29 پرواز هفتگی به ایران دارد که جدای از شیراز، 18 پرواز به تهران و 7 پرواز به مشهد دارد. مسافرانی که از ایران با هواپیمایی قطر پرواز میکنند از طریق فرودگاه لوکس و بین المللی حمد در دوحه به 150 مقصد در سرتاسر دنیا سفر می کنند.

  • درباره هواپیمایی قطر

قطر ایرویز، هواپیمایی ملی دولت قطر، یکی از سریع الرشد ترین خطوط هوایی دنیا در طول سال های اخیر بوده و یکی از جوان ترین ناوگان هوایی در جهان را در اختیار دارد.حال، در نوزدهمین سال فعالیتش، هواپیمایی قطر با 186 فروند از مدرنترین هواپیماهای دنیا ، به بیش از 150 مقصد مهم تجاری و تفریحی در 6 قاره پرواز می‌کند. هواپیمایی قطر به عنوان یکی از پرافتخارترین خطوط هوایی دنیا، اخیراً و در سال 2016 عناوینی چون بهترین کلاس تجاری دنیا، بهترین لانژ کلاس تجاری دنیا و بهترین خدمات به مسافرین در خاورمیانه را از SKYTRAX به خود اختصاص داده است.

هواپیمایی قطر یکی از اعضای اتحادیه جهانیONEWORLD هم هست. این اتحادیه صاحب عنوان در سومین سال فعالیت خود توسط SKYTRAX به عنوان بهترین اتحادیه ی شرکت های هواپیمایی در دنیا در سال 2015 انتخاب شد. هواپیمایی قطر به عنوان اولین ناوگان حمل و نقل در حوزه ی خلیج فارس به این اتحادیه پیوست و این امکان را برای مسافرانش فراهم ساخت تا از مزایای بیش از 1000 فرودگاه در بیش از 150 کشور با 14250 پرواز روزانه بهره مند شوند.

در سال 2015 هواپیمایی قطر شبکه داخل پروازی ORYX ONE را برای سرگرمی مسافران در پرواز را با بیش از سه هزار عنوان فیلم و سریال تلویزیونی راه اندازی کرد. مسافران این هواپیمایی در هواپیماهای بویینگ 787، ایرباس 380، ایرباس 319، ایرباس 350 و همچنین تعدادی از ایرباس های 320 و 330 قادر هستند تا از طریق WIFI و GSMدر طول پرواز با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند.

واحد بار هواپیمایی قطر، سومین ناوگان حمل بار هوایی جهان، به بیش از 50 مقصد ویژه باری دنیا با مرکزیت دوحه خدمت ارائه می کند و با 190 هواپیما به بیش از 150 مقصد کلیدی تجاری و تفریحی دنیا بار ارسال میکند. ناوگان حمل بار هواپیمایی قطر در حال حاضر شامل 8 فروند ایرباس 330Fs ، 9 فروند بویینگ 777 باری و 2 فروند بویینگ 777 باری است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582055