مهتاب کرامتی و مانی حقیقی با «باهر» به سانفرانسیسکو می‌روند

فیلم کوتاه «باهر» با بازی مانی حقیقی و مهتاب کرامتی در دومین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو روی پرده می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «باهر» ساخته حسن آخوندپور در بخش مسابقه جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو پذیرفته شده است. نخستین رونمایی از این فیلم در بخش شورت فیلم کورنر جشنواره فیلم کن 2016 بوده است که با استقبال مخاطبان همراه شد.

فیلم کوتاه «باهر» که لقب پرهزینه ترین فیلم کوتاه ایرانی را به خود گرفته در سینماهای ایران و در گروه هنر و تجربه اکران شده است.
جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو در حالی فیلم باهر را به نمایش می گذارد که کارگردان فیلم به خاطر حضور فیلم دیگرش که یک اثر ویدئوی بلند به نام «فرشته است» به اسپانیا سفر کرده است.

جشنواره فیلم های ایرانی سانفراسیسکو 24 و 25سپتامبر (3 و 4 مهرماه ) در آمریکا برگزار می شود.

امسال در این جشنواره فیلم های «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی، «یک شهروند کاملا معمولی» ساخته مجید برزگر، «تمشک» ساخته سامان سالور حضور دارند.

فیلم کوتاه «باهر» تصویر سازی حالات ذهنی و پارانویید زنی است که به همسرش بد بین است و سکوت طولانی او باعث می شود که صدای درونش بلند تر ورسا تر شود و ذهن این زن ما را به قصه های تو در تویی می برد که بر اساس یک بدبینی بزرگ شکل گرفته است.

مهتاب کرامتی، مانی حقیقی، محیا دهقانی، فرزان نجفی، کوروش محمدخانی، ایلیا کیوان و امیر حسین شام بیاتی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.آخوند پور پیش از این ساخت آثاری چون «فرشته»، «شهری که نمی خوابد» و سریال «تلخ و شیرین» را در کارنامه خود داشته است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =