گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور رئیس کل و مسئولان قضایی استان در اردوگاه شهید رجایی

احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان با حضور در اردوگاه شهید رجایی محمدشهر، ایام هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرآنلاین البرز ،احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان با حضور در اردوگاه شهید رجایی محمدشهر، ایام هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این اردو که به مدت دو روز و در ایام پایانی هفته انجام شد مسئولان قضایی استان در قالب پایگاه بسیج شهید بهشتی دادگستری کل استان البرز در دوره‌های آشنایی با انواع سلاح و تمرین‌های رزمی مشارکت داشتند.

سردار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز با حضور در جمع مسئولان قضایی استان، ساعاتی را با اعضای پایگاه بسیج دادگستری البرز گذراند. در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد فاضلیان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید بهشتی دادگستری کل استان البرز کسب آمادگی برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک ضرورت برای همه آحاد مردم دانسته و برگزاری این دوره را در این راستا ارزیابی کرد و تصریح داشت: قضات و کارکنان دادگستری استان با وجود اینکه وظایف سنگینی بر عهده دارند اما در صورت نیاز این آمادگی را دارند که خود را فدای آرمان‌های انقلاب و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بکنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =