جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شد

در این جلسه که صبح امروز در آکادمی فوتبال و با حضور بیشتر اعضا و با حضور حسین کلانی به عنوان عضو جدید برگزار شد، بحث‌هایی پیرامون وضعیت تیم ملی و نقطه نظرات افشین قطبی و کارشناسان مطرح شد.

مهمترین بحث مطرح شده در این جلسه بحث دستیاری افشین قطبی بود که قطبی، علیرضا منصوریان را برای حضور در کادر فنی پیشنهاد داد. پس از پیشنهاد قطبی اعضای حاضر به بیان دلایل موافقت و مخالفت خود پرداختند و قرار شد در جلسه بعدی کمیته فنی تیم ملی نتیجه نهایی درباره حضور منصوریان در کادر فنی تیم ملی مشخص شود.

در این جلسه بحثی درباره تیم امید و ادامه حضور غلامحسین پیروانی در این تیم مطرح نشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    به نظرم آقای قطبی سعی در توازن سرخابی در نیمکت می باشد با توجه به اینکه خودش یک پرسپولیسی دو آتیشه است وجود حاجیلو و منصوریان این توازن را برقرار می کند اینکه بار فنی نیمکت چقدر بالا می رود،نمی دونم؟
  • روح الله اسماعيلي IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    با سلام واحترام به نظرم آقاي قطبي در خصوص دستيارخود بسيار فكر كرده است و سعي كرده بين مربيان ايراني يك چهره محبوب و درعين حال بي حاشيه را انتخاب كند كه قرعه به نام عليرضا منصوريان مربي با اخلاق و محبوب افتاده است.ايشان لياقت اين سمت را دارد.اميدوارم هم آقاي قطبي و هم آقاي منصوريان كه دو چهره بسيار محبوب وبا اخلاق نزدايرانيان هستند در كارشان موفق باشند.