تسنیم نوشت: حضور شخصیت‌های برجسته جمهوریخواه آمریکا در کمپین انتخاباتی نامزد دموکرات این کشور، حاکی از عدم حمایت آنان از دونالد ترامپِ جمهوریخواه است.

به گزارش سی ان ان، «باربارا بوش» دختر «جرج دبلیو بوش» رئیس جمهور اسبق آمریکا و «لورا بوش» همسر وی در جلسه ای که برای جمع آوری کمک های مالی برای کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون در پاریس برپا شد حضور پیدا کردند.

دختر بوش عکسی منتشر کرده است که «هما عابدین» دستیار و مشاور هیلاری کلینتون در آن دیده می شود. ظاهرا عابدین این جلسه را میزبانی کرده است.

سخنگوی رئیس جمهور اسبق آمریکا هنوز در مورد این عکس نظری نداده است. دستیاران کلینتون نیز هنوز صحبتی در مورد این عکس نکرده اند.

باربارا بوش تاکنون آخرین عضو از خانواده جمهوریخواهان آمریکا بوده که دستان خود را به سوی هیلاری کلینتونِ دموکرات دراز کرده است نه به سوی «دونالد ترامپِ» جمهوریخواه.

در اواخر ماه گذشته جرج دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا رسما اعلام کرد که به کلینتون رای خواهد داد. این خبر را «کندی تاون سند» که عضو از یکی از خانواده های مشهور سیاسی دموکرات در آمریکاست در فیسبوک خود منتشر کرد و شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز آن را مورد تایید قرار داد.

جورج بوش هنوز ترامپ را برای منصب ریاست جمهوری آمریکا مورد تایید قرار نداده است. «جب بوش» برادر جرج نیز گفته است که به هیچ یک از دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه انتخابات آمریکا رای نخواهد داد.

همسر جرج بوش نیز چندی پیش اعلام کرده بود که ممکن است به هیلاری کلینتون رای بدهد.

لورا بوش گفت: «من دوست دارم رئیس جمهور آمریکا کسی باشد که که به زنانی که در افغانستان هم زندگی می کنند اهمیت دهد و سیاست های آمریکا را ادامه دهد همان سیاست هایی که ما موظفیم آن طور که شایسته است آن ها را انجام دهیم.»

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    1 0
    ببین آش چه قدر شوره که خانواده بوش هم به نامزد حزب رقیب گرویده اند