تسنیم نوشت: جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۲ هزار گردان بسیجی درسراسر کشور آماده دفاع از کشور هستند.

سردار علی فضلی امشب در حاشیه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات برخی درباره نیاز نداشتن کشور به نیروهای نظامی اظهار داشت: آن‌ها به اشتباهشان پی بردند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در 28 شهریور در دیدار با پاسداران فرمودند کشور به نیرو و قوای نظامی نیاز دارد و مگر می‌شود از اسلام و انقلاب بدون قوه قهریه و قوای نظامی و بدون قوای رزمنده دفاع کنیم همه نیروهای نظامی کشور در هوا، زمین و دریا آماده دفاع از کیان کشور هستند.

وی تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام در بهترین و بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارند و شب و روز نیروها در آمادگی هستند و زمین و دریا و آسمان در ید نیروها است و امروز بیشترین آمادگی را در بسیج مسضعفین سراغ داریم و بیش از 2هزار گردان بسیجی مهیای دفاع از اسلام هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره دشمنان قسم خورده انقلاب هم تاکید کرد: دشمنان ما آمریکا و چند کشور اروپایی و عربستان هستند که ثابت کردند چیزی در برابر ایستادگی ملت ایران ندارند و ملت ما ثابت کردند در برابر هیچ دشمنی سر خم نکرده‌اند و نخواهند کرد.

سردار فضلی درباره شهدای مدافع حرم هم گفت: استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان بیش از 60 شهید را تقدیم دفاع از حرمین شریفه کردند و در واقع این شهدا ثابت کردند برای دفاع از اهل بیت(ع) وحرم شریف آن‌ها از همه چیز خود به راحتی می‌گذرند و در معامله با خدا قرار گرفتند و در آزمایش و محک الهی سربلند بیرون آمدند.

وی تصریح کرد: اگر دفاع این جوانان نبود ما هم‌اکنون  باید در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با این دشمنان مقابله می‌کردیم.

وی تاکید کرد: من تعدادی از این نیروهای مدافع حرم را از نزدیک می‌شناختم و آن‌ها جوانانی وارسته و انقلابی بودند و حضور مردم در مراسم یادبود آن‌ها حکایت از دریادلی آنها از پرچم و دین خداست.

64219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586812

برچسب‌ها