ایسنا نوشت: کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در جریان کمپین خود در کارولینای شمالی گفت: بزرگترین تهدید برای آمریکا گرم شدن زمین نیست بلکه تهدید اتمی است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جمهوری خواهان مکررا سیاست های خارجی هیلاری کلینتون، کاندیدای حزب دموکرات‌ها را یک فاجعه می‌خواند و گفته که اقدامات هیلاری کلینتون به سمت جنگ می‌رود.

وی گفت: باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا فکر می‌کند گرم شدن زمین بزرگترین تهدید ماست. اما به نظر من بزرگترین تهدید برای ما خطر سلاح اتمی است.

ترامپ همچنین هشدار داد که تهدید جنگ اتمی در حال افزایش است و بسیار خطرناک است و قول داد که اولویت کاری خودش را برای کاهش این تهدید قرار دهد.

وی همچنین به این مساله اشاره کرد که هیلاری کلینتون اخیرا با لحن تندی نسبت به روسیه حرف زده و این کشور را به حمله سایبری علیه کمپین انتخاباتی‌اش متهم کرده است.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا همچنین در سخنرانی‌هایش گفته که هیلاری کلینتون در سال 2011 نسبت به لیبی سیاستی سخت داشته و از سرنگونی معمر قذافی، دیکتاتور این کشور نیز حمایت کرد و باعث شد تا لیبی به ناآرامی و آشوب کشیده شود.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =