هفدهمین المپیاد ملی مهارت به میزبانی شهرستان کرج از دوم تا پنجم آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز،صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری کرج جلسه هماهنگی برای میزبانی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار شد.
بنابر این گزارش، " علی قنبر زمانی" سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج با اعلام این خبر گفت: امسال برای ششمین سال متوالی، شهرستان کرج میزبان برگزاری مسابقات ملی مهارت است که با حضور1200 نفر شامل 496 رقابت کننده و 564 کارشناس و بیش از 200 نفر مدیران ستادی، میهمانان خارجی از جمله رئیس مسابقات جهانی، رئیس مسابقات کشور روسیه و ناظر جهانی مسابقات برگزار خواهد شد.
سرپرست فرمانداری ویژه کرج اضافه کرد: این مسابقات در 29 رشته برگزار می گردد و برگزیدگان برای مسابقات جهانی که سال آینده در ابوظبی برگزار می گردد آماده می شوند.
وی در ادامه مراکز برگزاری مسابقات را اعلام کرده و گفت: مسابقات ملی مهارت در مرکز تربیت مربی به نشانی سه راه حسن آباد، مرکز شهید رهبری به نشانی چهار راه طالقانی، خیابان هلال احمر، مرکز شهید خدایی به نشانی میدان استاندارد و مرکز 9 دی به نشانی پیکان شهر برگزار می گردند و بازدید عموم در زمان برگزاری مسابقات آزاد است.
زمانی ، در پایان ضمن قدردانی از تلاش سازمان فنی و حرفه ای استان البرز و شهرستان کرج برای هماهنگی برگزاری مسابقات، از آمادگی دستگاه های مسئول در احرای این رویداد مهم ملی در استان البرز خبر داده و گفت: هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، دستگاه های امدادرسان ، شهرداری و آنش نشانی، ادارات آب و برق و مخابرات انجام شده است و ان شاء الله شاهد برگزاری مسابقات با سربلندی استان البرز و شهرستان کرج خواهیم بود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =