۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
تساوی خیبر برابر گل گهر سیرجان

دو تیم خیبر خرم آباد وگل گهر سیرجان در یک بازی نزدیک ونفسگیر در ورزشگاه تختی خرم آباد به تساوی یک بر یک دست یافتند

محمود داودی نژاد: در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم خیبر خرمم آباد وگل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند .

به گزارش خبرانلاین لرستان ،در این دیدار شاگردان حقدوست مربی جوان خیبر که چند هفته یست بر روی نوار موفقیت گام برمی دارند میزبان گل گهر متمول و بالانشین بو ودر برابرشاگردان وینگو بگوویج مربی کروات وبا سابقه گل گهر تن به تساوی یک بر یک داد.

در این بازی در نیمه اول دو تیم یک فوتبال شناور وتهاجمی را به نمایش گذاشته وبارها دروازه هم را با خطر جدی مواجه کردند واگر شانس با سفید پوشان خیبر بود در نیمه اول خیبر با بیش از دو گل برتری به رختکن می رفت اما درخشش دروازبانان دوتیم وبه خصوص خزایی گلر گل گهر مانع از کامیابی خیبری ها شد .

در این بازی حساس که به میزبانی خیبر برگزار می شد، ابتدا گل گهر در دقیقه 20با پاس زیبای مهرداد آوخ بوضربه زیبا ودیدنی اکبر صغیری مهاجم گلزن خود از خیبر پیش افتاد اما خیبر در دقیقه 45+2ت روی شوت زیبا دیدنی احمد جعفری از فاصله 30متری در ثانیه های پایانی نیمه اول بازی را ب به زیبای به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان تغییری نکرد.

گل گهر با تساوی امروز22 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به نسبت خونه به خونه هم امتیاز با این تیم در رده سوم جدول قرار گرفت. آنها این بخت را داشتند که در صورت کسب 3 امتیاز بالاتر از خونه به خونه قرار بگیرند که این هفته مقابل اکسین بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی صدرنشین خواهد شد.
قضاوت بازی بر عهده محمدرضا ترابیان واحمدی کار و عطایی کمک‌داوران این رقابت بودند و حسین نجاتی به عنوان ناظر بازی در ورزشگاه حضور داشت.
خیبر خرم‌آباد : روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی، امیر منصوریان، مسعود ستاری، مهدی عبدی، احمد جعفری، حسین بهاروند (از دقیقه 80 محمد بیرانوند)، یاسر درویشی ( از دقیقه 85- شهاب دارایی)، مصطفی علیخانی، سید حسین حسینی (از دقیقه 75 محمد امرایی). سرمربی: داوود حق‌دوست، سرپرست: کیانوش کهزادی

گل گهر سیرجان محمدرضا خزایی فرد، عیسی پرتو، محسن ایزانژاد، میلاد صادقیان(حکمت فولاد پور)، مهدی جعفرپور، حمزه مظفری، پیمان نامور، علی مرزبان، رضاپور مهدی آبادی(حسین امامیان 85)، مهرداد آوخ، اکبر صغیری(هادی دهقانی 90). سرمربی: وینگو بگوویچ

علیرضا بیرانوند دروازبان لرستانی پرسپولیس با حضور در ورزشگاه بازی دو تیم را تماشاکرد وابراهیم میرزاپوردروازبان سابق لرستانی تیم ملی به عنوان مربی گلرهای گل گهر انجام وظیفه می کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =