مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید امیدوار است با آمدن وزیر جدید ورزش و جوانان مشکلات چمن تمرین تیم ملی حل شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پژمان منتظری درباره تمرینات تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: مدتی است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و در حال‌ حاضر شرایط خوبی داریم. متاسفانه در گذشته مشکلاتی داشتیم و در حال‌ حاضر هم این مشکلات را داریم و این مشکلات را در آینده نیز خواهیم داشت. نتوانستیم بازی‌های خوب و دوستانه‌ای را آماده کنیم و بازی‌های دوستانه ای که داشتیم هم لغو شد. در حال‌ حاضر هم بازی با گینه نو بهتر از هیچ است. طبق آنالیزی که انجام شده این تیم چند بازی اخیرش را نباخته است، اما به‌ هر حال جوانان ما نیاز به بازی دوستانه دارند تا تجربه کسب کنند.
وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود هم گفت‌: ۱۰ روزی است که همراه با تیم الاهلی در تمرینات گروهی شرکت کرده‌ام. البته کارهایم را زیر نظر پزشکان پیگیری کرده‌ام و الان هم قرار است تست‌های آخر را از من بگیرند.
او درباره مشکلات زمین تمرین تیم‌ ‌ملی هم گفت‌: شرایط و مشکلات چمن زمین تیم‌ ‌ملی زیاد است و می‌توان درباره آن یک کتاب نوشت. امکانات ما در تجهیزات تمرینی واقعا بد است. امیدوارم که با آمدن وزیر جدید ورزش و جوانان که شنیده‌ام به فوتبال علاقمند است، تغییراتی ایجاد شود. تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیاز به یک زمین تمرین مناسب دارد. واقعا بد است که تیم‌ ‌ملی زمین تمرین مناسبی در اختیار نداشته باشد. همه تیم‌های ملی دنیا زمین تمرین با استانداردهای بالا دارند.
منتظری در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و اختلافات میان کارلوس کی‌روش و عابدینی، گفت‌: این مشکلات چیز جدیدی نیست، اما مطمئنا به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ضربه خواهد زد. آقای کی‌روش هم اگر حرص و جوش می خورد به خاطر تیم‌ ‌ملی است، امیدوارم که این اختلافات تمام شود. چهار سال قبل مقابل لبنان یک شکست بد را متحمل شدیم. شرایطمان خیلی سخت شد. من بازی سوریه مقابل قطر را دیدم. قطری‌ها به سختی توانستند سوریه را شکست بدهند. ما اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید از تیم‌ ‌ملی حمایت لازم را انجام بدهیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =