انتشار خبر درگذشت منصور پورحیدری با واکنش گسترده اهالی سینما، موسیقی و تئاتر کشور روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پورحیدری امروز در سن هفتادویک سالگی درگذشت. در پی انتشار خبر درگذشت مربی محبوب استقلال هنرمندان بسیاری با انتشار تصاویری از او در اینستاگرام درگذشتش را تسلیت گفتند.

رضا صادقی در اینستاگرام نوشت: «آدم‌هـا با شرافتشون و بزرگی‌هـاشون واقتدارشون ميشن برگى از تاريخ احترام يك سرزمين. فرقى نمي‌كنه استقلالى باشى يا پرسپوليسى ، منصورخان رو همه دوست داشتن و دارن و خواهـند داشت .

خداحافظ مرد ستاره‌ها و افتخارات و بزرگي‌هـا، تسليت به خانواده پورحيدرى و همه هواداران و تيم استقلال بزرگ و همه ايران. منصور خان پورحيدرى ماندنى هستى و بزرگ.»

نوید محمدزاده خیلی کوتاه در سوگ پورحیدری نوشت:‌‌ «سالار آبی‌ها خداحافظ»

محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون نیز از جمله چهره‌هایی است که به این خبر واکنش نشان داده‌اند. بازیگر سریال «پایتخت»‌ نوشت:‌ «بزرگ مرد استقلال رفت. تسلیت به جامعه فوتبال و خانواده بزرگ استقلال.»

ویژگی‌های اخلاقی پورحیدری موضوع مشترک بسیاری از نوشته‌های اینستاگرامی درباره این مربی فقید است. برای نمونه بابک جهانبخش درباره او نوشت:‌ «متاسفانه اسطوره ورزش و اخلاق فوتبال ايران زمين، منصورخان پورحيدرى پدر تيم استقلال از بين ما رفت. روحشون شاد، يادشون گرامى. از صميم قلب به خانواده ى محترم پور حيدرى تسليت عرض مى كنم و از خداوند براشون طلب صبر و آرامش دارم.»

بهنام تشکر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز عکسی از منصور پورحیدری در کنار دیگر اسطوره تیم استقلال ناصر حجازی را در اینستاگرام منتشر کرد و در پیام تسلیت خود نوشت: «منصورخان مرد همیشه آرام خداحافظ» مهراب قاسم‌خانی هم کوتاه نوشت: «خداحافظ آقای پورحیدری بزرگ»

 

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 597251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =