۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
سامانه شهراه در استان گیلان افتتاح شد

با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، سامانه شهراه با خدمات جدید در استان گیلان به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي گيلان، سامانه شهراه كه با هدف تعامل و ارتباط شهروندان با وزارت راه و شهرسازي ايجاد شده است و شهروندان با ورود به اين سامانه مي‌توانند تمامي مشكلات خدمتي كه در بخش‌هاي مختلف زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي مشاهده مي‌كنند را گزارش داده و با كد رهگيري كه پس از ثبت گزارش دريافت مي‌نمايند، درخواست خود را در مراحل مختلف پيگيري كنند ، امروز در جلسه اي كه با حضور مهندس رستمي مديركل دفتر مديريت عملكرد و رعايت حقوق شهروندي وزارت راه و شهرسازي ، مهندس خاوري مديركل راه و شهرسازي و اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازي گيلان برگزار شد با خدمات جديد افتتاح گرديد.

مهندس رستمي مديركل دفتر مديريت عملكرد و رعايت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازي در حاشيه افتتاح اين سامانه با اشاره به اينكه موضوع شهراه، به نوعي ارزيابي دستگاه ههاي مربوطه مي باشد كه بررسي عملكرد كاركنان را در بر خواهد داشت افزود: راه اندازي سامانه شهراه فرآيند احصاء حقوق شهروندي را عموميت مي بخشد.

رستمي پيگيري حقوق مردم جامعه را ضروري برشمرد و خاطر نشان ساخت: راه اندازي سامانه شهراه، مي تواند موجب شفافيت ارتباط مردم و مسئولين و همچنين تسريع در احقاق حقوق شهروندي را ممكن سازد.

وي در ادامه اظهار داشت : طبق قوانين جاري مملكت براي حفظ حقوق شهروندي و براي ارتقاء سلامت اداري ، كليه دستگاههاي دولتي مكلفند خدماتشان را از ديدارگاه الكتريكي ، به استحضار مردم برسانند و خانواده وزارت راه و شهرسازي بيش از 560 خدمت در حوزه هاي مختلف به جامعه را ارائه مي دهد.

مديركل دفتر مديريت عملكرد و رعايت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازي ، خاطرنشان كرد : سامانه شهراه كه ارتباط مردم با مسئولين و مسئولين با مردم مي باشد از زمستان 94 به صورت آزمايشي تست شد و از اوايل سالجاري به شكل رسمي در سطح كشور به بهره برداري رسيد و در ارديبهشت ماه سال 95 بصورت آزمايشي در گيلان آغاز وسر انجام امروز به صورت رسمي راه اندازي شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در حال حاضر از 569 خدمات حوزه وزارت راه و شهرسازي ، 15% آن بارگذاري شده و مابقي هم با توجه به حجم زياد خدمات در حوزه هاي مختلف ، انشاالله به مرور زمان در سامانه بارگذاري خواهد شد.

وي تصريح كرد: سلامت اداري نقش اساسي بر روي توسعه دارد و هر چه به سمت سلامت اداري پيش برويم پروژه ها و اقدامات ما با سرعت بيشتري رقم خواهد خورد و از سوي ديگر مردم بايد در جريان بسياري از اقدامات و جزييات امور قرار گيرند.

در ادامه مهندس خاوري مديركل راه و شهرسازي گيلان اظهار داشت : با توجه به تاكيد ويژه مقام عالي وزارت، اين اداره‌كل مصمم است كه برنامه‌ها و اقدامات موثري را به‌اجرا بگذارد و با توجه به اينكه مجموعه راه و شهرسازي به‌واسطه فعاليت‌هاي ذاتي خود مستقيم و غيرمستقيم با جامعه و عموم مردم سر و كار داشته، لذا با اجراي چنين برنامه‌ها و اقداماتي مي‌توان در راه‌اندازي و رفع مشكلات گام‌هاي ارزنده‌تري بر داشت.

مديركل راه و شهرسازي در پايان جلسه در خصوص عزم راسخ مجموعه راه و شهرسازي در انجام فرآيند درخواست هاي شهروندان از طريق سامانه شهراه تاكيد كرد.

 

۴۸

کد خبر 597641

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =