نوشهر آنلاین نوشت: رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: وقتی در مجمع نمایندگان، تصمیم گرفته می‌شود که با هم برای توسعه مازندران همدل باشیم، باید تا آخر پای حرف خود بایستیم، آقایان مسئول دور زدن ممنوع.

قاسم احمدی لاشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه در نوشهر درباره اعلام‌ شدن بندر امیرآباد به عنوان منطقه آزاد تجاری، گفت: چرا منطقه آزاد مازندران که هنوز به دولت نرفته را این اندازه بزرگ کرده‌ایم و با احساسات پاک مردم مازندران بازی می‌کنیم، این‌کار نیاز به مصوبه دولت و مجلس دارد. 


وی با بیان اینکه مازندران دارای شاخص‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است، تصریح کرد: بر اساس همدلی و با هدف توسعه استان نظر مجمع نمایندگان مازندران به استناد مکاتبات گذشته و حال، ایجاد سه نقطه آزاد تجاری، علوم و فناوری و گردشگری و سلامت است که این موضوع به امضای 11 نماینده از 12 نماینده رسیده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی در مجمع تصمیم گرفته می‌شود که با هم برای توسعه مازندران همدل باشیم، باید تا آخر پای حرف خود بایستیم، آقایان مسئول، دور زدن ممنوع.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خطاب به استاندار مازندران گفت: آقای استاندار شما در سفر ریاست جمهور به مازندران، طرح منطقه آزاد را برای بابلسر ارائه کردید و مدعی شدید 25 متخصص آن را کارشناسی کرده‌اند، حال چطور است که باز نظرتان را عوض کرده‌اید؟

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =