مهر نوشت: یک رسانه روسی از برنامه ویژه دولت انگلیس برای دور کردن رئیس جمهور جدید آمریکا از روسیه بویژه در خصوص سوریه خبر داد.

نزدیکی دیدگاه های «دونالد ترامپ» به سیاست های روسیه و احتمال همراهی وی با مواضع مسکو، موجب هراس همپیمانان آمریکا شده به نحوی که اسپوتنیک از برنامه ویژه انگلیس در این رابطه خبر داده است.

این رسانه روسی می نویسد: انگلیس در حال حاضر در بحران دیپلماتیک با آمریکا به سر می برد و دلیل آن برنامه های «دونالد ترامپ» برای همکاری با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در جهت حمایت از دولت سوریه است.

از همین رو وزارت امور خارجه بریتانیا در طول یک ماه آینده قصد دارد دونالد ترامپ و تیم او را متقاعد سازد که روند کنونی دفتر ریاست جمهوری امریکا در مساله سوریه را ادامه دهد.

به نوشته اسپوتنیک، از جلمه مواردی که برای انگلیس مهم است برکناری «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، است. طبق گفته های رسانه های گروهی، این مساله برای آنها از اولویت اول برخوردار است.

پیشتر دونالد ترامپ در گفتگو با روزنامه «وال استریت ژورنال» گفته بود که نباید حکومت بشار اسد را سرنگون کرد، بلکه باید با گروهک تروریستی داعش مقابله کرد.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =