تمهیدات ترافیکی برای برپایی مراسم های روز اربعین در اصفهان

به منظور برپایی هرچه با شکوهتر مراسم های عزاداری مردم مومن و ولایتمدار شهر اصفهان در روز اربعین حسینی تمهیدات خاص ترافیکی در این روز اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" ابوالقاسم چلمقاني" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان اصفهان  گفت: با توجه به برپايي مراسم هاي ويژه عزاداري در سه نقطه شهر اصفهان شامل امام زاده جعفر، امام زاده ردان و ميدان امام علي (ع) به همين جهت اين پليس به منظور هرچه بهتر برگزار شدن اين مراسم ها و خدمت به عزاداران حسيني اقدام به اجراي محدوديت هاي ترافيكي در مسيرهاي منتهي به اين نقاط مي كند.

وي افزود: براين اساس با توجه به تجمع بزرگ هيئت هاي مذهبي در ميدان امام علي (ع) از ساعت 7 صبح روز اربعين توقف هرگونه وسيله نقليه در طول كنار گذر خيابان هاي وليعصر و عبدالرزاق به سمت ميدان امام علي (ع) ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودروها به پاركينگ منتقل مي شوند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين ماموران پليس راهور در تقاطع هاي وليعصر ، كمال ، عبدالرزاق و سنبلستان و حكيم مستقر بوده و نسبت به روانسازي ترافيك اقدام مي كنند.

سرهنگ چلمقاني از رانندگان خواست از توقف دوبله در طول مسيرهاي ياد شده و حريم خيابان ها اكيداً خودداري كنند.

رئيس پليس راهور شهرستان گفت: همچنين از آنجا كه حجم گسترده اي از زائران اربعين همه ساله در محل امام زاده جعفر واقع در جاده فرودگاه به عزاداري مي پردازند به همين جهت پوشش ترافيكي از ميدان لاله در باند خلاف جهت به سمت امام زاده توسط ماموران پليس شهرستان اصفهان انجام مي گيرد و مسيرهاي بعد از پل شهيد طياره به سمت فروگاه نيز توسط نيروهاي پليس راه استان پوشش داده خواهد شد.

سرهنگ چلمقاني به اجراي محدوديت ترافيكي در مسيرهاي منتهي به امامزاد ردان اشاره كرد و گفت: در اين مسير نيز نيروهاي پليس

راهور در طول بزرگراه روح الامين (آبشار سوم) و روبروي امام زاده و ميدان قوچاني مستقر و نسبت به روانسازي ترافيك اقدام مي كنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =