توقیف شناور خارجی به علت استفاده از نام جعلی خلیج عربی

لنج تجاری چوبی با نام آل عمران (AL-Imran) ثبت کشور کوموروس طی بازرسی که توسط افسر کنترل و بازرسی شناوران اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت توقیف شد .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، سید حسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر، افزود: طی بازرسی که از لنج تجاری "عمران" ثبت کشور کوموروس به عمل آمده مشخص شد در گواهینامه آن منطقه تردد نام جعلی خلیج عربی درج گردیده است بر همین اساس شناور مذکور توقیف و طی هماهنگی های به عمل آمده با نماینده مرجع دریایی کوموروس در امارات متحده عربی منطقه تردد شناور در گواهینامه پس از تغییر نام جعلی خلیج عربی به خلیج فارس اصلاح و مالک شناور عذرخواهی کرد.

ابراهیمی افزود: وظایف حاکمیتی مرکز کنترل و بازرسی کشتی ها، بررسی وضعیت فنی و ایمنی کشتی ها و اطمینان از استاندارد و ایمن بودن آنهاست .

وی گفت: براساس این فرآیند یک کشور می تواند نسبت به چگونگی اجراو پیاده سازی نمودن کنوانسیون ها، قوانین و دستورالعمل های بین المللی و ملی مرتبط با ایمنی دریانوردی کشتیهای تحت پرچم و خارجی در آبهای حاکمیتی نظارت داشته باشد و در صورت عدم رعایت قوانین اقدامات بازدارنده را به اجرا در آوردند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    90 5
    آفرین.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    104 4
    بهتر است در متن خبر از نام جعلی استفاده نکنید یا این که آن را به صورت حروف جدا از هم بنویسید تا ربات های اینترنتی آن را پیدا نکنند.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    64 3
    براي نام ليگ فوتبال جعلي و تنفر اميز امارات چه حركتي انجام شد؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    بسیار عالی.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    2 0
    خوب دارن ما رو انگولک میکنن.
  • بی نام NL ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    1 0
    پس بر اساس این خبر کاری که مرکز کنترل و بازرسی کشتی ها انجام داده خارج از شرح وظایف و کنوانسیون های مربوطه بوده. از این قبیل حرکت ها خیلی بوی اقتدار به مشام نمی رسد. امیدوارم کشورمان روزی آن قدر در دل های مردمان سرزمین های همسایه نفوذ کند که با طیب خاطر نام شناورشان را آن چه ما می خواهیم انتخاب کنند.