۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه از تساوی مقابل صدرنشین لیگ راضی نیست و این یک امتیاز به کار تیمش نیامده است، گفت: تهمت زدن قبل از بازی با گیتی‌پسند درست نبود.

به گزارش مهر؛ وحید شمسایی در خصوص تساوی فوتسال تأسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: این نتیجه برای ما اصلاً خوب نبود و من از شب تا صبح سردرد داشتم و نخوابیدم. گیتی‌پسند تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان توانمندی دارد ولی این تساوی برای ما نتیجه مطلوبی نبود.
وی افزود: ما گیتی‌پسند را خوب آنالیز کردیم و فرصت‌های بسیار زیادی برابر این تیم از دست دادیم. یک امتیاز این بازی به دردمان نخورد در حالی که این یک امتیاز بیشتر به کار گیتی‌پسند ‌آمد.
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ریزی خوبی برای این مسابقه داشتیم ولی یک و تنها یک اشتباه باعث شد تا گل بخوریم. خوشبختانه بعد از گل خوردن، شیرازه ما از هم نپاشید و خیلی زود گل را جبران کردیم. فرصت‌های زیادی هم به دست آوریم که گل نشد؛ به هر صورت این مسابقه تمام شده و دیگر نمی‌توان به آن فکر کرد.
شمسایی در خصوص صحبت‌های عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند پیش از مسابقه مبنی بر اینکه‌ با بازیکنان گیتی‌پسند تماس گرفته می‌شود، گفت: عراقی‌زاده آدم خوبی است ولی این حرف‌ها از او بعید بود. بعد از بازی، ایشان را دیدم و به خودش هم گفتم که صحبت‌هایش از روی بی‌تجربگی بوده است. تهمت زدن کار جالبی نیست.
وی تأکید کرد: در باشگاهی که امثال آقای وحیدی و جنتی در آن حضور دارند و همچنین بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند، نیازی به این حرف‌ها نیست.
شمسایی افزود: ما در عین رقابت با هم رفاقت هم داریم، به همین خاطر قبل از شروع مسابقه از علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد کشاورز که سال گذشته در تیم ما بازی می‌کردند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر کردند. ارزش فوتبال و فوتسال به این چیزها است.
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی با اشاره به دو مسابقه بعدی تیمش مقابل مقاومت و شهروند ساری، گفت: این دو بازی واقعاً سخت است. این هفته مقابل تیمی بازی داریم که همانند اسمش واقعاً مقاوم است. تیم شهروند هم امسال با کادر فنی و بازیکنان جدید احیا شده است ولی ما باید برای بالا ماندن در جدول، ۶ امتیاز را بگیریم.
شمسایی در خصوص اضافه شدن محمود خوراکچی به کادر فنی تأسیسات و اینکه این دو در سال‌های گذشته چالش‌های زیادی با هم داشته‌اند، گفت: خوراکچی لطف کرد که به تیم ما آمد، او پرانرژی آمده و تلاش می‌کند تا تیم موفق شود. البته ما در طول سال‌های گذشته با هم چالش‌های زیادی داشتیم، چون خوراکچی برای تیمش بیش از حد قدم برمی‌داشت. من و خوراکچی مثل «تام و جری» هستیم که یک‌جا هوای هم را داریم و یک‌جا هم دچار چالش می‌شویم!
وی همچنین در خصوص جذب بازیکن جدید تصریح کرد: ما خیلی دنبال بازیکن هستیم ولی متأسفانه هیچ بازیکن آزادی پیدا نمی‌کنیم؛ این دارد به ما آسیب می‌زند. ما به یک گلزن نیاز داریم تا بتوانیم در طول مسابقات تیر خلاص را بزنیم چون فرصت‌های بیشماری را به دست می‌آوریم.
سرمربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که آیا به دنبال بازیکن خارجی هستید یا داخلی؟ گفت: ما یک بازیکن تاپ می‌خواهیم و داخلی و خارجی بودنش برایمان فرقی ندارد. یک کارگروه در باشگاه دنبال این موضوع است. البته حدود ۳۰ فیلم از بازیکنان مختلف پرتغالی و برزیلی به دستمان رسیده است، اما نمی‌توانیم از روی فیلم، بازیکن بگیریم؛ باید ببینیم چه پیش می‌آید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 603669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =