تعدادی از شهروندان در اعتراض به معدودی از رانندگان تاکسی، شکایاتی را نزد سازمان تاکسیرانی تهران طرح کرده‌اند که پیگیری لازم صورت گرفته.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد بیشترین شکایت شهروندان از رانندگان تاکسی مربوط به کمبود تاکسی در مسیرهای خاص، نابسامانی و تداخل امر در جابجایی مسافران از طریق تاکسی، دریافت کرایه خارج از تعرفه و عدم رعایت ضوابط و مقررات از سوی تاکسیها یا شرکتهای تاکسیرانی عنوان شده است.

در جدول زیر برخی از تخلفات رانندگان تاکسی و پیگیری سازمان تاکسیرانی منتشر شده که منبع آن هم گزارش سازمان تاکسیرانی تهران است.

عنوان تخلف

خلاصه شکایت

پیگیری صورت گرفته

حضور در آژانس

یک راننده تاکسی بیش از یک ماه است در آژانس کار می کند

احضار به دفتر تاکسیرانی منطقه و اخذ تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار

پخش موسیقی غیرمجاز

یکی از رانندگان تاکسی در فلکه دوم دولت آباد پخش موسیقی غیرمجاز دارد

راننده احضار شد و مورد عنوان شده را انکار کرد و درخواست مواجهه حضوری دارد.

توهین و فحاشی راننده

راننده برخورد بدی با مسافران داشت و وقتی معترض شدیم، به ما فحاشی و توهین کرد

راننده احضار شد و مورد عنوان شده را انکار کرد و درخواست مواجهه حضوری دارد.

تاخیر در تاکسی خطی

تاکسیهای خط تهرانپارس همیشه تاخیر دارند و مسافرکش ها اقدام به جابجایی مسافر می کنند

تعدادی از تاکسیهای این خط به پایانه سیدخندان منتقل شده اند. به ناظر خط تذکرات لازم داده شد.

اخذ وجه بیش از تعرفه

در مسیر تهرانسر به بیمارستان صارم (شهرک اکباتان) راننده درخواست 16 هزار تومان کرد و پس از اعتراض مسافر، اعلام کرد تاکسیمتر این رقم را نشان می دهد.

موضوع بررسی شد و پس از کنترل تاکسیمتر، تخلف راننده تاکسی احراز نشد.

 

 

 

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 604496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =