به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد بیشترین شکایت شهروندان از رانندگان تاکسی مربوط به کمبود تاکسی در مسیرهای خاص، نابسامانی و تداخل امر در جابجایی مسافران از طریق تاکسی، دریافت کرایه خارج از تعرفه و عدم رعایت ضوابط و مقررات از سوی تاکسیها یا شرکتهای تاکسیرانی عنوان شده است.
در جدول زیر برخی از تخلفات رانندگان تاکسی و پیگیری سازمان تاکسیرانی منتشر شده که منبع آن هم گزارش سازمان تاکسیرانی تهران است.
عنوان تخلف |
خلاصه شکایت |
پیگیری صورت گرفته |
حضور در آژانس |
یک راننده تاکسی بیش از یک ماه است در آژانس کار می کند |
احضار به دفتر تاکسیرانی منطقه و اخذ تعهد کتبی مبنی بر عدم تکرار |
پخش موسیقی غیرمجاز |
یکی از رانندگان تاکسی در فلکه دوم دولت آباد پخش موسیقی غیرمجاز دارد |
راننده احضار شد و مورد عنوان شده را انکار کرد و درخواست مواجهه حضوری دارد. |
توهین و فحاشی راننده |
راننده برخورد بدی با مسافران داشت و وقتی معترض شدیم، به ما فحاشی و توهین کرد |
راننده احضار شد و مورد عنوان شده را انکار کرد و درخواست مواجهه حضوری دارد. |
تاخیر در تاکسی خطی |
تاکسیهای خط تهرانپارس همیشه تاخیر دارند و مسافرکش ها اقدام به جابجایی مسافر می کنند |
تعدادی از تاکسیهای این خط به پایانه سیدخندان منتقل شده اند. به ناظر خط تذکرات لازم داده شد. |
اخذ وجه بیش از تعرفه |
در مسیر تهرانسر به بیمارستان صارم (شهرک اکباتان) راننده درخواست 16 هزار تومان کرد و پس از اعتراض مسافر، اعلام کرد تاکسیمتر این رقم را نشان می دهد. |
موضوع بررسی شد و پس از کنترل تاکسیمتر، تخلف راننده تاکسی احراز نشد. |
46231
نظر شما