ایسنا نوشت: در حالی که تعداد مصدومان حادثه قطار سمنان از 62 به 70، 72 ، 75 و 78 تن اعلام شد، جدیدترین اخبار دریافتی حاکی از افزایش مصدومان و کشته شدگان به ترتیب به 80 و 35 تن است.

پیر حسین کولیوند، سرپرست مرکز اورژانس کشور ضمن اعلام افزایش کشته شدگان حادثه برخورد قطارهای مسافربری سمنان به 35 نفر، اعلام کرد: اجساد کاملا سوخته‌اند و شناسایی آنها بسیار سخت است.

وی افزود: شرایط سختی در محل وقوع حادثه وجود دارد و در حال حاضر آتش اطفاء شده است. جستجو در داخل واگن‌های سوخته همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: آمار نهایی مصدومان منتقل شده به مراکز درمانی 80 نفر گزارش شده است. هم اکنون نیروها در حال جست‌وجوی سایر اجساد هستند حال آنکه اجساد کاملا سوخته‌اند و شناسایی آنها بسیار سخت است.

امداد رسانی ادامه دارد

استاندار سمنان همچنین گفت: اعضای مدیریت بحران و همه دستگاه‌هایی که برای امدادرسانی، بهداشت و درمان، راه و ترابری، آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر هم اکنون در محل هستند و یک رام قطار جرثقیل دار نیز در مکان حادثه حضور دارد.

خباز بیان داشت: علت این حادثه توقف قطار تبریز-مشهد در میانه راه و در فاصله چهار هزار و ۵۰۰ متری ایستگاه هفت خوان است که این توقف به دلیل نامعلومی صورت گرفته و باعث شده قطار سمنان-مشهد ازپشت به این قطار برخورد کند.

وی همچنین گفت: امداد رسانی به سایر مصدومان احتمالی این حادثه ادامه دارد.

آمارها تناقض دارند

این درحالی است که سرپرست اورژانس کشور تعداد جان باختگان سانحه برخورد دو قطار مسافربری را تا این لحظه ۳۶ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: کار رهاسازی و جستجو در داخل واگن‌های سوخته همچنان ادامه دارد.

پیرحسین کولیوند همچنین آمار نهایی مصدومان که به مراکز درمانی منتقل شدند را ۹۸ نفر اعلام کرد.

برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد به شماره ۳۲۴ و تبریز-مشهد به شماره ۴۸۰در ساعت ۷:۴۸ صبح جمعه در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشور جان ۳۱مسافر را تا کنون گرفته و ۸۰نفر را زخمی کرده است.

234 42 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرامی A1 ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    باید وزیر استعفا بدهد