فسخ قرارداد عجیب ستاره لیگ یکی به درخواست جادوگر/ سرمربی به بازیکن: طالع تو به تیم من نمی‌خورد، برو!

خبرگزاری میزان نوشت: یک مربی لیگ یکی قرارداد ستاره تیم خود را به خاطر گفته‌های جادوگر فسخ کرد.

جادو و جادوگري و رمالي در فوتبال ايران، اتفاق تازه اي نيست. متاسفانه يك سري شياد از ايمان سست برخي اهالي فوتبال استفاده مي‌كنند و به تيم‌هاي ليگ برتري و ليگ يكي نزديك مي‌شوند و به اسم جادو كردن تيم حريف يا باطل كردن طلسم و ... پول‌هاي گزاف به جيب مي‌‍زنند و حتي ديده شده كه دخالت فني هم مي‌كنند.

در اين ميان برخي از اين رمال‌ها واقعا به سحر و جادو آشنايي دارند و نسخه‌هاي به اصطلاح شفابخش هم مي‌نويسند (هرچند طبق فرمايش بزرگان دين، جادو در نهايت به خود شخص برمي‌گردد و كارآيي‌اش براي مدت زمان كوتاهي است و بعد نتيجه معكوس دارد) و برخي هم فقط اداي رمال‌ها را درمي‌آورند و با نوشتن حروف ابجد و كشيدن چند خط كج و معوج، كاسبي مي‌كنند.

نكته تاسف‌بارتر اينجاست؛ مربياني كه به جادو پناه مي‌برند، نه تنها سست عنصر و سست ايمان هستند و در بحث مذهبي ضعف دارند و بدون توجه به آموزه‌هاي ديني كه استفاده از سحر و جادو را براي مومن منع كرده، با جادوگر و رمال نشست و برخاست مي‌كنند، بلكه در بحث فني هم ناتوان هستند و تركيب تيم را نه بر اساس تمرين كه برحسب دستورات جادوگر مي‌چينند.

سال‌ها پيش يك مربي ليگ برتري تمام تعويض‌هاي تيمش را با مشورت جادوگر انجام مي‌داد. درباره دو مربي ليگ برتري فعلي هم گفته مي‌شود كه بدون مشورت رمال به تركيب تيم دست نمي‌زنند اما حالا از ليگ يك خبر مي‌رسد يك سرمربي ستاره تيم خود را بر حسب گفته‌هاي جادوگر كنار گذاشته است. اين سرمربي كه چند سالي است روي دور ناكامي قرار دارد، از طريق يكي از نزديكان خود در دام يك رمال افتاده و چون در بدو حضور اين شخص، تيمش چند نتيجه خوب گرفته، باورش شده اين موفقيت اثر حضور رمال است.

حالا هم كه تيم دوباره بد نتيجه مي‌گيرد، دليل را از رمال پرسيده و اين جادوگر زرنگ هم به او گفته مشكل تيم تو فلان بازيكن است كه طالعش به تيم تو نمي‌خورد و راهي نداري جز اين كه اين بازيكن را كنار بگذاري. مربي هم كه عقل خود را به رمال سپرده، گفته چشم و به ستاره تيمش گفته فسخ كن و برو، طالع تو با تيم ما جور نيست و تا تو باشي، نتيجه نمي‌گيريم!


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =