خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیامک A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    با سلام ...چند بار مشکلات پرستارها رو اعلام کردم ولی کسی کاری نکرد ....یازده ماهه که کارانه را پرداخت نکردن ..اضافه کار همین طور ....حق مسکن همین طور ...اخه مگه گناه این قشر چیه مسئولان محترم ؟؟ تعهد خدمتی تموم میشه چرا انتغالی نمیدن اون که پارتی داره خیلی زود انتغالیش داده میشه ولی امثال من باید ماند ....لطفا پیگیری شود ....ممنونم ....از شهرستان زابل ..
  • سیامک A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    2 0
    سلام ..از شهرستان زابلم هستم ...لطفا از مسئولین شهری بخواهید یه سر به میدان امام رضا ع ..امام هشت بزنن تا وضیعت این کوچه رو ببینن که ایا واقعا قابل سکونت هست یا نه ..اخه تا کی باید اینجا سوخت و ساخت ..واقعا این کوچه تبدیل شده به یه اشغالی به تمام عیار ..لطفا بیاید از نزدیک مشاهده کنید .مسئولین محترم ..‌..خواهشمندم پیگیری شود ....ممنونم ...رامین از زابل ...سیستان و بلوچستان ‌.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    7 0
    بعد از چند ماه که سامانه سوابق تامین اجتماعی قطع بود الان وصل شده اما متاسفانه مشکلات داره و به درستی سرویس نمی دهد. به شعب هم مراجعه می کنیم متصدی ها با برخورد های بد به ارباب رجوع پاسخ مناسب نمی دهند و فقط در صورتی که مورد شکایت باشه بعد از کلی غر زدن و برو و بیا یه گزارش سوابق آماده میکنند. ما مردم بدبخت چیکار کنیم این وسط؟ دیگه یه گزارش سوابق تامین اجتماعی چیه که ما باید انقدر مصیبت بکشیم؟خبرآنلاین لطفا در این مورد پیگیری کنید.
  • سارا IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    3 0
    باسلام.اول میخواستم تشکر کنم بابت این صفحه کخ قرار دادین.دوما میخواستم بکم توروخدا داروهای بیماران خاص رو رایگان کخه نمیکنین ارزونتر بکنین ما به اندازه کافی زجر و سختی میکشیم بخاطر مریضی نزارین این سختی دوبرابر بشه
  • حامد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    4 0
    با سلام بنده از خط 3 مترو براي اياب و ذهاب استفاده مي‌كنم. فواصل زماني هر قطار 15 دقيقه است و گاهاً 20 تا 30 دقيقه هم مي‌رسد، خواهش بنده اين است كه مسئولين محترم مترو تدبيري كنند و اين فاصله رو كاهش دهند. مخصوصاً در بعضي از ساعات غروب، مردم با توسل به ائمه پياده يا سوار مي‌شوند.
  • بی نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    1 0
    مسئولین وزارت ورزش وباشگاهها بایدباعوامل تفرقه انداز که مهره جاسازی شده انگلیس وآمریکا ودولت خائن سعودی واسراییل هستند وشعارهای تفرقه افکنانه سرمی دهند ویاپرچم بیگانگان رابه ورزشگاه می برند بشدت برخوردکنند