صورتی مرگ، یقه پیکسل فون گوگل را چسبیده است

گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل با بحران دوربین مواجه شده است. این در حالی است که مشکلاتِ دیگرِ گزارش‌شده، باعث مأیوس شدن کاربرانی شده است که قصد خرید این پرچم‌دار 2016 را کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین گزارش وسیع منتشرشده از سوی کاربران گفته می‌شود هنگام استفاده از دوربین گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال خطوط صورتی‌رنگ روی نمایشگر می‌افتد و چیزی شبیه خراب شدن سی سی دی دوربین‌های DSLR در آن اتفاق می‌افتد.(عکس زیر)

گوگل با دست‌پاچگی اعلام کرده که مشکل را به‌زودی برطرف می‌کند اما ظاهراً این تنها مشکل مطرح در گوشی‌های جدید گوگل نیست.

پیش‌تر نیز کاربران از بلوره شدن تصویر دوربین شکایت کرده بودند اما تعداد شاکیان خیلی نبود.

کاربران در سایت reddit برخی مشکلات مواجه شده با پیکسل و پیکسل ایکس ال را به شرح زیر اعلام کرده‌اند:

فریز شدن ناگهانی اپ دوربین / ازکارافتادن ناگهانی میکروفون / پریدن اتصال وای فای به‌طور غیرمنتظره / داغ شدن گوشی / سوئیچ شدن بی‌علت گوشی از وای فای روی دیتا و بالعکس / خالی شدن ناگهانی باتری / بلور شدن تصویر دوربین / سازگار کردن بلوتوث با سیستم خودرو

به یکی از کاربران گفته شد تا ریست کارخانه‌ای انجام دهد اما فایده نداشت و مشکل برگشت و بسیاری از کاربران مشکل مشابهی را مطرح کردند که باعث واکنش رسمی گوگل شد.

ازآنجایی‌که گوگل تریک نرم‌افزاری زیادی را برای دوربین خود تعریف کرده و عکس پس از شات، در فرایندی نرم‌افزاری به ثمر می‌نشیند، ممکن است مشکل نرم‌افزاری وسیعی پشت این مشکل کمین کرده باشد که  حتی با ریست کردن نیز درست نشود و درنهایت این موضوع به برند پیکسل آسیب‌زده و مانع از خرید توسط مشتریان جدید شده است.

 

بلوره شدن تصویر

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =