۰ نفر
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
شیوا مقانلو داستانی از عشق می‌خواند

در نخستین جلسه از برنامه‌های جدید پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، شیوا مقانلو داستان کوتاهی را از کتاب «ژاله‌کُش» با ترجمه خودش در تالار محراب بازخوانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیوا مقانلو، نویسنده و مترجم نام‌آشنا، پنجشنبه دوم دی‌ماه، داستان کوتاهی را با موضوع عشق و به نویسندگی اِدویج دانتیکا نویسنده هاییتی‌تبار آمریکایی در سری جدید برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان به سردبیری حسین کریمی‌راد روخوانی خواهد کرد.

کریمی‌راد تابستان امسال نیز جلسات داستان‌خوانی را با موضوع «جنگ» و با حضور هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون در همین تالار برگزار کرده بود. دوره دوم این برنامه با موضوع «عشق»، دی‌ماه با حضور نویسندگان، مترجمان و شعرا برگزار می‌شود.

کارشناس و منتقد این برنامه، دکتر امیرعطا جولایی است و دیگر عوامل برگزاری آن عبارتند از صبا مرشد و فاطمه محسنی (دستیاران)، هدیه ذوالفقاری (طراح پوستر و گرافیک)، ناهید محمودی (مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد (نریشن)، پرستو کیانی‌جم (تدوین صدا)، پوریا عنایی و ثمین بیجاد (هماهنگی امور)، محمد فراهانی و سارا جاهدنیا (عکاسان) و احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).

دیگر برنامه‌های داستان‌خوانی تالار محراب در هفته‌های آتی توسط مهدی یزدانی‌خرم، اصغر نوری، ارمغان بهداروند و آراز بارسقیان برپا می‌شود.

برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، از روز پنجشنبه دوم دی‌ماه، ساعت17 در مجموعه تئاتر محراب‌ به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، روبه‌روی موزه ملی قرآن برگزار خواهد شد.

5857

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =