صدرنشین لیگ یک در برزخ/ سپیدرود را سیاه نکنید!

بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت با ارسال نامه‌ای به مدیر کل ورزش گیلان، خواستار عدم واگذاری این تیم به افراد گذشته شدند.

عرفان حاج بابایی: تیم سپیدرود رشت در حال حاضر صدرنشین لیگ یک باشگاه های کشور است. آن ها با 4 امتیاز بیشتر نسبت به ملوان در رده نخست این رقابت ها قرار دارند و از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند. سپیدرودی ها امسال بدون هیچ پشتوانه مالی و اسپانسری خاص که حمایت شان کند وارد رقابت ها شده اند و فقط به لطف همدلی بازیکنان و حمایت قاطع مردم و هوادارانش توانسته تا اینجای کار نتایج خوبی بگیرد.

مروری بر کارنامه دو دهه اخیر این تیم پرسابقه رشتی نشان می دهد که آن ها همواره در افت بوده اند و هیچگاه نتوانستند به جایگاهی که حق شان بوده برسند.در آن روزگار برزخی که مسئولان وقت تیم هرگز از تیم حمایت نمی کردند بازیکنان این تیم همدل شدند و با غیرتی مثال زدنی تیم شان را از سقوط به ورطه نابودی نجات دادند.

جالب اینجاست حالا که سپیدرود به همت مردم رشت و بازیکنان خود جان دوباره ای گرفته، همان مسئولانی که سال ها سپیدرود رشت را رها کرده بودند و یا با تصمیمات غلط خود زمینه زوال این تیم را فراهم کرده بودند، سر و کله شان پیدا شده و می خواهند با در اختیار گرفتن مالکیت دوباره این تیم در موفقیت هایش سهیم باشند.
افرادی که در حدود دو دهه پیش سپیدرود را به حال خود گذاشتند و سراغ حمایت از استقلال رشت (که بعدها همان پگاه گیلان شد) رفتند و با حمایت های خود تا چند سال این تیم را در سطح اول فوتبال ایران نگه داشتند.

حال که دیگر پگاهی وجود ندارد و سپیدرود با خیزشی مردمی و تلاش بازیکنان و مربیانش احیا شده و دارد در لیگ یک آقایی می کند عده ای خواستار مالکیت دوباره بر این باشگاه شده اند!اتفاقی که باعث شده تا بازیکنان این تیم ریشه دار با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش گیلان خواستار عدم واگذاری این تیم به افراد و مدیران گذشته شوند. فارغ از تمام این جنجال ها این تیم مردمی که عالی هم نتیجه گرفته احتیاج به حمایت های مالی دارد تا بتواند در رقابت با حریفان قدرتمندش همچنان موفق باشد و در نهایت بتواند راهی لیگ برتر ایران شود. حمایتی که می طلبد از سوی مدیران فعلی باشگاه فراهم شود تا دوباره این تیم با اصالت به دست مدیران کارنابلد نیفتد.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =