با ادغام امور رسانه و روابط عمومی شهرداری مرکز استان ،یاسر رضازاده به سمت مسئول جدید روابط عمومی و امور بین الملل این نهاد منصوب گردید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین مازندران از ساریT در جلسه معارفه مسئول جديد روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، از زحمات حاجيان و محمد لزگي قدرداني شد؛در اين جلسه شهردار ساري با اهدا لوح تقدير از زحمات چندين ساله مسئول سابق مركز امور رسانه و مسئول سابق روابط عمومي شهرداري مركز استان قدرداني كرد.
شايان ذكر است با ادغام امور رسانه و روابط عمومي شهرداري مركز استان ،در صدور حکمی از سوی شهردار ساری، ياسر رضازاده به سمت مسئول جديد روابط عمومي و امور بين الملل اين نهاد منصوب گرديد.
همچنین گفتنی است یاسر رضا زاده که پیش از این سمت، مدیر روابط عمومی سازمان مهندسی ساختمان استان مازندران بوده ؛در مدت فعالیت خود در زمینه روابط عمومی در سطح استان مازندران منشاء خدمات و تغییرات مهمی بوده است که نشان از دانش و تجربه بالای این مدیر موفق دارد.

وی که دانش آموخته روابط عمومی است ثابت کرده است که فردی خلاق و خوش فکر است و در صورتی که آزادی عمل و اختیارات کافی داشته باشد خواهد توانست اهداف مد نظر سازمان مطبوعش را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نماید.

از جمله سوابق اجرایی که مسئول جدید روابط عمومی شهرداری ساری در کارنامه خویش دارد، میتوان به رییس انجمن روابط عمومی مازندران، کارشناس ارشد مدیریت ارتباطات ،دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های کشور اشاره کرد.

برای این عزیز آرزوی سعادت و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستاریم.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =