انتقادات سردار صفوی از بی‌توجهی به کادرسازی توسط مسئولان:  ما چند مسئول مثل مرحوم پرورش داریم؟

ایسنا نوشت: دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: من مرحوم پرورش را در سه جنبه اندیشه، اخلاق و عملکرد انسان مطلوبی یافتم.

سردار سرلشگر سیدیحیی صفوی عصر امروز در مراسم سومین سالگرد درگذشت علی اکبر پرورش که در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد اظهار کرد: مرحوم پرورش یک انسان مطلوب از نظر قرآن و اهل بیت بوده و باید به عنوان یک الگو به نسل جوان معرفی شود.

وی در ادامه افزود: اندیشه سیاسی کسانی که می خواهند اساس یک نظام سیاسی جدید را تدوین کرده و قانون اساسی بنویسند، بسیار تاثیر گذار است و کسانی که می خواهند روابط سه قوا را در یک سیستم تنظیم کنند باید از یک جامعیت و عقلانیت سیاسی برخوردار باشند.

صفوی در ادامه تاکید کرد: مرحوم پرورش در تدوین قانون اساسی بسیار خوب درخشید. عملکرد وی در مجلس شورای اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی دفاع بسیار خوب بود و من در جلسات شورای عالی دفاع، تقابل اندیشه سیاسی وی با رئیس جمهور وقت را دیدم و این تقابل برای من قابل درک بود.

وی در ادامه با بیان اینکه شاید مهمترین آثار برای ماندگاری مرحوم پرورش، تربیت شاگردانش بود گفت: یکی از نواقص ما در سی سال گذشته عدم توجه به کادر سازی بوده است. ما چند مسئول مثل مرحوم پرورش داریم؟ وی فردی کادر ساز بود.

صفوی در پایان یادآور شد: مرحوم پرورش پیش و پس از انقلاب اسلامی بهترین عملکردها را در مسئولیت هایی که بر عهده داشت ارائه کرد.

29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =