ایسنا نوشت:‌ نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی عصر دوشنبه، 6 دی از نمایشگاه دستاوردها و سازندگی‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء بازدید کرد و گفت: امروز شعار «ما می‌توانیم» به «ما توانستیم» تبدیل شده است.

سعید جلیلی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا به مثابه شجره طیبه ای است که روز به روز ثمرات آن رو به ازدیاد است و نشان از آن دارد که تفکر بسیجی و مدیریت و تلاش مجاهدانه همان‌طور که توانست امنیت کشور را به گونه‌ای تامین کند که نگرانی بدعهدی دشمن نباشیم، همان‌طور توانسته مسیر پیشرفت و تعالی کشور را طوری تضمین کند که موجب خوشحالی دوستان و عصبانیت دشمنان «لیغیظ الکفار» شود.

جلیلی افزود: تلاش‌های مجاهدانه برای پیشرفت و آبادانی کشور آن وقت حلاوت پیدا می کند که در مسیر صحیح خویش قرار بگیرد که ثمره آن رفع محرومیت از بندگان مظلوم خدا باشد؛ «یَاْمَنَ الْمَظْلُومُونَ مِنْ عِبادِکَ».

وی ادامه داد: این فرمایش امیرالمومنین علیه السلام بدین معناست که هر تلاش سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آن‌گاه ارزش پیدا می کند که نه برای کسب قدرت و یا فزونی ثروت، بلکه باید از اهداف عمده و متعالی آن تلاش برای رفع محرومیت و اقامه قسط و عدالت اجتماعی باشد.

جلیلی خاطرنشان کرد: در یک کلام امروز شعار «ما می توانیم» شاهدی قوی پیدا کرده که: «ما توانستیم».

23213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =