نیروهای انسانی که به صورت قراردادی با دولت همکاری می کنند تنها یک راه قانونی برای تبدیل وضعیت خود از قراردادی به استخدام رسمی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها مخاطبان سرویس مشکلات مردم خواسته اند از مسئولان پرسش شود زمان تبدیل وضعیت استخدام نیروهای قراردادی چه موقع است؟
یکی از مخاطبان در این باره نوشته: باسلام و احترام خواهشمند است در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاههای اجرایی که دارای مدارک تحصیلی و سابقه بالا می باشند، پیگیری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گردد. با تشکر
در پاسخ به این مخاطبان باید گفت طبق قانون، تنها راهکار حضور نیروی انسانی در بدنه اجرایی دولت به صورت استخدام رسمی، حضور در آزمون استخدامی است که سالانه برگزار می شود و راهکار دیگری در این باره وجود ندارد.
در همین رابطه، موضوع را با محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه در میان گذاشت. نوبخت در پاسخ به این گروه از مستخدمان قراردادی دولت گفت: تنها راهکار تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به رسمی، قبولی در آزمون استخدامی است. ولی دولت برای اشخاصی که سالهاست به صورت قراردادی یا پیمانی با قوه مجریه همکاری می کند برای قبولی در این آزمون تسهیلاتی قائل می شود.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    6 0
    ما ارزو می کنیم همون قرار دادی استخدام شیم.
  • حامد A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
    3 1
    من از سال 86 به صورت شرکتی در سازمان میراث فرهنگی مشغول به کارم تمام این سالها هیچ دولتی ما رو از شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت نکرده.لطفا این موضوع هم رسیدگی کنید.ممنون