شجاع‌ خلیل‌زاده با وجود اینکه مدعی شده بندی در قراردادش برای پیوستن به پرسپولیس وجود دارد نمی‌تواند از جمع زردپوشان جدا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل زاده ابتدای فصل قراردادش را تا پایان فصل با سپاهان تمدید كرد و حالا خبر می رسد در آن قرارداد بند فسخی گنجانده شده كه بر اساس آن می تواند در نیم فصل جدا شود.
مسئولان باشگاه سپاهان با رد این ادعا می گویند بند فسخ مورد ادعا برای ترانسفر به خارج است و اغلب بازیكنان مطرح تیم مانند مهرداد محمدی و حاج صفی هم این بند را در قراردادشان دارند حتی علی كریمی هم در قراردادش چنین بندی را گنجانده بود و از این طریق به دینامو زاگرب رفت ولی این قاعده شامل نقل و انتقالات داخلی نمی‌شود و این بازیکنان فقط می‌توانند در صورت دریافت پیشنهاد خارجی از سپاهان جدا شوند. به این ترتیب حضور شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس منتفی است.

البته این بازیکن با عملکردی که در بازی نفت داشت بار دیگر نشان داد در بازی های حساس و پر تماشاچی به مشکل می خورد. او چه در دورانی که در تراکتور بود و چه حالا که در سپاهان بازی می کند، همیشه در بازی های بزرگ جنجال ساز بوده و برای تیمش دردسر درست کرده است. او در بازی دیروز با کله به صورت بازیکن نفت کوبید و از زمین بازی اخراج شد. در بازی های استقلال و تراکتور هم همواره در درگیری ها نفر اول بود و با انتقاد شدید رسانه ها روبرو شد. این بازیکن نشان داد که در بازی های بزرگ اصلا نمی تواند خودش را کنترل کند به همین دلیل شاید به نوعی قرمزها باید از نیامدن او خوشحال باشند!


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =