آخرین وضعیت طبقه هفتم پاساژ علاءالدین

ایسنا نوشت: معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران مراحل تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین را تشریح کرد.

طبقه هفتم پاساژ علاء الدین به صورت غیرقانونی ساخته شده و رای تخریب کمیسیون ماده 100 را هم دارد. مدت هاست که مالک آن تخریب را پشت گوش می‌انداخت تا اینکه شهرداری خودش وارد عمل شد.

ناصر امانی معاون شهردار تهران در این باره گفت: مدیریت شهری تلاش مضاعف داشته است تا ضمن اجرای کامل و دقیق رای کمیسیون ماده صد، مزاحمت و خدشه ای به فعالیت های مغازه ها و واحدهای تجاری مجاز سایر طبقات و مردمی که در حال تردد در آن می باشند وارد نشود.

او افزود: با در اولویت قرار دادن موضوع ایمنی شهروندان و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان، اجرای کار با رعایت دقیق اصول و استانداردهای ایمنی (HSE) آغاز شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: پس از نصب داربست روی پیاده روهای ضلع شمالی و شرقی ساختمان محیط ایمن برای تردد شهروندان مهیا و سپس داربست و حصار کارگاهی در طبقه هفتم نیز نصب شد، پس از ایمن سازی تردد، اجرای رای کمیسیون ماده صد با جمع آوری کامل پارتیشن ها و دیوارهای مغازه های واقع در طبقه هفتم ادامه پیدا کرد و سپس درها و کرکره های مغازه ها جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شده است.

معاون شهردار تهران گفت: در ادامه عملیات تخریب، سقف های کاذب و تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی موجود در آن جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شد.

امانی ادامه داد: در حال حاضر تنها تمام قسمت های طبقه غیرمجاز به جز ستون ها و سقف جمع آوری و به بیرون از ساختمان منتقل شده و در حال حاضر اجرای ایزوگام و عایق کاری کف طبقه هفتم که پس از عملیات تخریب سقف مجموعه خواهد بود، در حال اجرا ست که پس از عایق کاری و کروم بندی تخریب سقف و ستون ها با رعایت کلیه الزامات و استاندارهای ایمنی انجام خواهد شد.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =