طی حکمی از سوی فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران ،رئیس هیئت گلف آذربایجان شرقی به سمت مشاور امور طراحی و توسعه زیرساختهای گلف کشور منصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین، طی این حکم که از سوی رئیس فدراسیون گلف کشور ابلاغ گردید، دکتر عبدالله تقی پور به جهت تجارب و سوابق مدیریتی و اجرایی کلان و نیز توفیق چشمگیر در توسعه فضاهای اختصاصی و مدرن ورزش گلف و رشته های وابسته به این سمت منصوب گردید. 

دکتر کیکاووس سعیدی در این حکم ضمن آرزوی توفیق برای رئیس هیئت گلف استان از عزم فدراسیون گلف برای ایجاد پایلوت قهرمانی و بین المللی گلف کشور، دراستان آذربایجان شرقی سخن گفت و  ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با برنامه ریز های به عمل آمده از سوی هیئت گلف استان شاهد برگزاری کاپ بین المللی مینی گلف در شهر تبریز خواهیم بود .

 شایان ذکر است استان آذربایجان شرقی به عنوان استان نمونه و پیشرو در استعدادیابی و توسعه زیرساختهای ورزش گلف و زیرشاخه های آن در کشور دارای جایگاه ممتاز بوده و جزو پایلوت های قهرمانی کشور می باشد . 

طراحی ، ساخت و بهره برداری از زمین گلف پارک عباس میرزا ، مجموعه بین المللی مینی گلف سایت تاریخی و تفریحی ائل گلی ، مجموعه مینی گلف پارک ولیعصر، مجموعه مینی گلف پارک مرزداران و طراحی و سرمایه گذاری برای ساخت زمین بین المللی گلف تبریز و زمین بین المللی وودبال پارک ائل داغی از جمله اقدامات انجام یافته توسط هیئت گلف استان آذربایجان شرقی است. 

گفتنی است هیئت گلف استان آذربایجان شرقی در رشته های گلف، مینی گلف، بهکاپ، وودبال و کروکت در دو بخش بانوان و آقایان فعال بوده  و چندین مقام قهرمانی کشور را کسب نموده است .

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =