ایسنا نوشت: مدیرکل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران موضوع زورگیری، ضرب و شتم و سرقت خودروی جانباز 65 درصد را به صورت جدی پیگیری می کند.

ناصر میرعیسی خانی با اشاره به حادثه زورگیری از جانباز 65 درصد گفت: متاسفانه در حادثه‌ای تلخ، یکی از جانبازان قطع عضو 65 درصدی مورد حمله و زورگیری افرادی ناشناس قرار گرفت که طی آن پس از ضرب و شتم و کشاندن این جانباز بر روی زمین، خودروی وی به سرقت رفت.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه افزود: یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران و خاصه اداره کل امور حقوقی بنیاد، معاضدت، پیگیری امور حقوقی و قضایی ایثارگران است که در مورد این حادثه، بنیاد به صورت ویژه پیگیر موضوع خواهد بود تا هر چه سریعتر نسبت به احقاق حق این جانباز گرامی و دستگیری و مجازات عاملین حادثه اقدام شود.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
    0 0
    وقتی ارازل اوباش را به جای مجازات سخت،ریشه یابی می کنید این میشه نتیجه اش که با اعتماد به نفس بیشتر و وقاحت بیشتر دست به جرم می زنند که این بار به یک فرد کم توان حمله کردند و اموالش را بردند،ایان ارازل برای چی تو زندان مفت بخورند و بخوابند در حالیکه میشه مشکل افراد نیازمند و کارتن خواب را با اون پول حل کرد و برایشان مسکن موقت و کار ایجاد کرد