رئیس پلیس پیشگیری ناجا: ۳۰۰۰ کلانتری و پاسگاه در کشور وجود دارد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در همدان گفت: خوشایند سازی محیط خدمت در 70 درصد کلانتریهای و پاسگاه های نیروی انتظامی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه آئین 3 طرح انتظامی و در جمع خبرنگاران همدانی با اعلام مطلب فوق افزود: طرح مدیریت کیفیت در کلانتری و پاسگاه ها یکی از اولویتهای پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: چهار مولفه خوشایند سازی محیط کلانتری، اصلاح روند و فرایندهای انجام کار، استاندار سازی و تعالی رفتار و توجه به موضوع خلاقیت در طرح مکنا مورد نظر بوده است.

سردار شرفی تصریح کرد: برای خوشایند سازی محیط کلانتری، زیبا سازی، مستقر شدن امکانات رفاهی برای استفاده بهینه ارباب رجوع مد نظر بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: : در زمینه اصلاح فرایندها و کوتاه سازی و استاندارسازی فرایند کار، تمامی کلانتریها این طرح اجرایی شده است.

وی یادآور شد: برای استاندار سازی و تعالی رفتار کارکنان فعالیتهای خوبی صورت گرفته ولی این طرح ناقص مانده است.

سردار شرفی افزود: دوره های استاندارد سازی رفتار امسال برای 12 هزار تن از کارکنان کلانتری و پاسگاها برگزار می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اظهار داشت: علاوه بر این در قرارگاه جهادی تربیت و آموزش تصمیم گر فته شد که حدود 13 هزار تن از کارکنان کلانتریها هدف، برای افزایش مهارت شغلی در دوره های آموزشی تهران شرکت کنند.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی همدان نیز در این مراسم گفت: 48 طرح انتظامی از محل منابع استانی انتظامی همدان از سال 93 تاکنون در این استان اجرایی شده است

وی خاطرنشان کرد: هشت کلانتری و پاسگاه در 2 سال گذشته با در نظر گرفتن طرح مدیریت کیفیت در ناجا (مکنا) در همدان گشایش یافته است.

سردار مهدیان نسب افزود: توجه به تقویت کیفیت خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردم از اولویت های اصلی پلیس استان است.

لازم به ذکر است، سه طرح انتظامی شامل پاسگاه انتظامی کوئین واقع در کبودراهنگ، المان یادمان شهید گمنام و حسینیه فاطمه الزهرا (س) ستاد فرماندهی انتظامی همدان، امروز با حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا و مسئولین محلی به بهره برداری رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =