تقدیر بزرگان عرصه موسیقی از بچه‌های هنرمند

اختتامیه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) جمعه ۱۷ دی‌ماه با معرفی و قدردانی از هنرمندان و گروه‌های برگزیده شرکت‌کننده در این رویداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه‌ها و هنرمندان برگزیده سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) ۱۷ دی‌ماه در حضور هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایران، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

در ابتدای این مراسم که با اجرای منصور ضابطیان در تالار وحدت برگزار شد، گروه ضرباهنگ به اجرای قطعاتی برای مخاطبان پرداخت.

سپس نیلوفر ابراهیمی نوازنده و داور جشنواره، به نمایندگی از هیئت داوران بیانیه‌ای را خواند.

پس از خوانده شدن بیانیه نوبت به اهدای جوایز بخش تقدیر ویژه رسید که در این بخش ماهک اردانه ۱۳ ساله از تهران، نوازنده پیانو، عسل پاکزاد ۱۳ ساله از تهران، نوازنده پیانو، ماهور عقیلی ۹ ساله، از تهران، نوازنده تمبک و ارشیا عقیلی، ۱۲ ساله از کرج، نوازنده تار، گروه مدرسه «مهرآسا» به سرپرستی آزاده لاله از تهران، احسان منفردی ۱۰ ساله از تهران، آنیتا اصغری ۸ ساله از تهران، سجاد عطاء الهی هفت ساله از تهران، صبا حاج حسینی هفت ساله از تهران، غزاله اسمعیل زاده شش ساله از تهران، باران شایان‌فرد شش ساله از تهران و مانی مهدوی ایزدی سه ساله از تنکابن به‌عنوان کوچک‌ترین شرکت‌کننده جشنواره، تقدیرنامه و یک دستگاه تبلت را در حضور فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرعامل بنیاد فرهنگی، هنری رودکی، وارطان ساهاکیان، عضو هیئت داوران، میلاد کیایی، نوازنده پیشکسوت سنتور، رضا خرم، فرزند ارشد زنده‌یاد همایون خرم و بردیا صدرنوری مدیر جشنواره نوای خرم دریافت کردند.

اهدای جوایز این بخش در حالی انجام شد که حضور مانی مهدوی به‌عنوان کوچک‌ترین شرکت‌کننده جشنواره روی صحنه و اجرای یک قطعه موسیقایی از آثار استاد همایون خرم به درخواست مجری برنامه با استقبال قابل توجه مخاطبان قرار گرفت.

سپس مسئولان جشنواره جوایز بخش رقابتی جشنواره شامل تندیس جشنواره، تقدیرنامه و یک دستگاه تبلت را به برگزیدگان اهدا کردند.

نجلا سادات علوی، ۹ ساله از کرمان، نوازنده پیانو، ترنم ملایی، ۱۰ ساله از قم، نوازنده ویولن، پرهام وفایی، ۱۰ ساله از قم، نوازنده ویولن، صدرا فلاحی، ۱۰ ساله از بروجرد، نوازنده ویولن، فربد حناچی، ۱۳ ساله از نوشهر، نوازنده سنتور، محمد مهدی حیدری، ۱۳ ساله از قم، نوازنده ویولن، آرمان مهدیه ۱۶ ساله از اصفهان، نوازنده سنتور جوایز بخش تک‌نوازی را دریافت کردند.

​در بخش هم‌نوازی و هم‌خوانی دو و سه نفره مهبد عرفانی ۱۲ ساله، نوازنده ویولن و علی بزرگ ضیابری ۱۲ ساله، نوازنده تمبک از رشت، سینا بحرینی ۱۳ ساله نوازنده ویولن و آرمیتا خلیلی بروجنی ۱۴ ساله نوازنده تنبک از شهرکرد، شهریار اسلامی نظری ۱۰ ساله نوازنده پیانو و خواننده، همایون اسلامی نظری ۱۶ ساله، نوازنده ویولن از تهران، آموزشگاه گریلی، صدف افشاری مفرد ۱۵ ساله، نوازنده تمبک و سبا امیری۱۲ ساله، نوازنده قانون و کیمیا حیدری دستجردی۱۴ ساله، نوازنده قانون از تهران، آموزشگاه ملودی کهن به سرپرستی سامان محمدنبی به‌عنوان گروه‌ها و هنرمندان برگزیده معرفی شدند.

گروه مهرنواز به سرپرستی آرمان حیدریان از نوشهر و ارکستر کودکان باران به سرپرستی وحید خرمی از قم و گروه گل‌های جاویدان وابسته ارکستر گل‌های کرمان به سرپرستی پویا بنی اسدی از کرمان در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال و مدرسه هنرهای زیبا و موسیقی اصفهان به سرپرستی مهرداد بابک‌پور از اصفهان در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال هم به‌عنوان برگزیدگان بخش اجراهای گروهی معرفی شدند. این در حالی است که در بخش تک‌خوانی نیز غزل صمدیان ۱۱ ساله از کرج، سینا نوشادی ۱۳ ساله از گچساران، صبا مرتضی‌نژاد ۱۵ ساله از تهران، آموزشگاه هنرآفرین به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

پایان‌بخش مراسم اختتامیه اجرای چند قطعه موسیقایی به نوازندگی بابک شهرکی ویولن و فیروز ویسانلو گیتار بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =