شهرام شکیبا

مایلی‌کهن دیروز گفته بود: «همیشه سعی کرده‌اند مرا تخریب کنند و از محمد مایلی‌کهن چهره‌ای نازیبا نشان دهند.»

درست گفته است ایشان. من خودم آدم می‌شناسم از روبه‌رو شکل آنتونی کوئین است، از پشت سر با جنیفر لوپز مو نمی‌زند. زوایه تصویر مهم است.

فعلاً هم برای اینکه در باب تیم ملی وحدت حفظ شود و جریان تصویر نازیبا هم حل شود، پیشنهاد می‌کنم دوستان گرافیست روزنامه‌خبر یک عکس از مایلی‌کهن چاپ کنند. دیروز روی جلد روزنامه عکسی چاپ کرده بودند از آقای حداد عادل که همه گمان می‌کردند میرحسین موسوی است.

***

رضا امیرخانی (نویسنده) درباره این که چرا کتاب «سرلوحه‌ها» را در مشهد منتشر کرده،‌ گفته است: «تهران مجوز ندادند، از ارشاد مشهد گرفتم.»

لذا پیشنهاد می‌کنیم قالیباف کمک کند تا طی یک طرح جهادی، مشهد به عنوان پایتخت انتخاب شود، بلکه الباقی قضایا هم حل شود.

***

«جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی» از احمدی‌نژاد اعلام حمایت کرد. این خبر را که خواندم، هول برم داشت. دیدم مدت‌هاست که به هر کس سلام می‌کنم، بعد از چه خبر، می‌گوید: «عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی» شده‌ام. دیدم این جمعیت چند میلیون با تأثیرگذاری گسترده‌اش در معادلات سیاسی، حتماً کار را به نفع احمدی‌نژاد یکسره می‌کنند.

فوراً با دفتر میرحسین موسوی تماس گرفتم، گفتند مهندس بعد از شنیدن خبر حمایت «جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی» از احمدی‌نژاد کلی ریش و گیس خودش را کنده ، جیغ زده، گریه کرده، الان هم بی‌هوش است و نمی‌تواند با کسی صحبت کند.

***

شنیدیم که سرودهای هسته‌ای قرار است آلبوم شود. خیلی هم خوب است. پیشنهاد می‌کنیم در همین راستا سرودهایی که برای پیروزی تیم ملی هم ساخته می‌شود یک آلبوم بشود. به طور کلی آلبوم خوب است.

***

دارم سکته می‌کنم. انگار روی صندلی میخ‌دار نشسته‌ام. شورای سردبیری گفته درباره سخنان اخیر احمدی‌نژاد چیزی ننویسم. بالاخص درباره این که ایشان گفته است اگر گاز مصرف نکنیم چقدر پول نقدگیر هر ایرانی می‌آید. می‌خواستم، بنویسیم عوض گاز هر طور می‌شود از رایحه خوش خدمت استفاده کنیم، اما اجازه نمی‌دهند.

به راستی که «در زندگی زخم‌هایی هست که روح را در انزوا می‌خورد و می‌تراشد» و سایر قضایا...

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
    0 0
    ای ره پویاکه وگفتی چی بیدمال کجایه
  • لادن IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۰
    0 0
    واقعاً بینظیر بود دستتون درد نکنه اما اون متن مهدکودک یه چیز دیگه بود