ایرنا نوشت: فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان ایلام روز دوشنبه در پیام های جداگانه ای رحلت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران 
خبر ناگهانی و غم انگیز در گذشت یار دیرین امام و انقلاب و ذخیره ارزشمند سال ها مجاهدت و ایثار و از همه مهم تر خادم ملت در مسئولیت های مختلف ایت الله هاشمی رفسنجانی موجب تالم خاطر آحاد جامعه و دوستداران انقلاب و همسنگران دیرین آن مبارز خستگی ناپذیر شد مردی که زندگیش مملو از سوابق درخشان مبارزاتی برای سربلندی انقلاب و ادامه راه امام و ارزش ها بود.

سوابق درخشان این مبارز نستوه در حافظه تاریخ و مردم فهیم و قدر شناس ایران اسلامی برای همیشه جاودانه خواهد ماند اگر چه امروز ان ذخیره انقلاب بعد از سال ها مجاهدت بسوی معبود خویش شتافت اما منش و رفتار و بزرگی و ایثار و فداکاری این بزرگ مرد در دل ها جاودانه خواهد ماند و هرگز فراموش نخواهد شد.
این مصیبت بزرگ را به مردم عزیز و فهیم شهرستان دهلران تسلیت می گوییم و از پیشگاه حضرت حق می خواهیم روح بلندش را قرین دریای بیکران رحمت خویش فرماید.

پیام تسلیت مراد یگانه فرماندار چرداول
همه از اوییم و بسوی او باز می گردیم
با دلی سرشار از غم و اندوه ضایعه جانسوز و دردناک رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام و رهبری ،ذخیره انقلاب و شخصیت بزرگی که عمر با برکت خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و اعتلای ارزش ها و دستاوردهای والای جمهوری اسلامی گذراندند و نماد و نگین درخشان انقلاب اسلامی بودند را به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری اسلامی، ملت وفادار ایران و خانواده داغدار و معزای هاشمی رفسنجانی تسلیت عرض می نمایم.
از خداوند منان در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه (ص ) علو درجات را برای این عالم ربانی و سیاستمدار مبارز و انقلابی و صبوری برای ملت جمهوری اسلامی مسالت دارم.

پیام تسلیت مجید عسگری فرماندار آبدانان
' انالله و انا الیه راجعون'
خبر ضایعه دردناک ارتحال عالم عالیقدر ، مرحوم آیت اله العظمی هاشمی رفسنجانی موجب تأسف بسیار گردید.
آن فقید فرزانه و همراه همیشگی امام راحل؛ یار رهبر معظم انقلاب و مرید مخلص مردم و مبارز خستگی‌ ناپذیر در قبل از انقلاب اسلامی، عمر با عزت خود را در جهت تبیین و اعتلای فقه پویا، همراهی با نهضت امام خمینی(ره) و پاسداشت حریم امامت و ولایت گذراند.
اینجانب مصیبت فقدان این عالم وارسته را به محضر مقدس حضرت بقیه الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی»، ریاست محترم جمهوری؛ مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم به ویژه مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و خاندان محترم و بیت معظم صبر و اجر مسالت دارم.

پیام تسلیت احسان اکبری سرپرست فرمانداری ایوان
من المومنین رجال صدقو ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
در گذشت اسطوره انکار ناپذیر نظام و انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی سخت و عظیم است و همه ما را متاسف و متاثر کرد.
آیت الله هاشمی بزرگمردی بود که نمی توان برگ های انقلابمان را ورق زد و از هاشمی یادی نکرد.
نام و اسم این مرجع عالیقدر و عالم بزرگ معنوی و سیاسی بر تارک تاریخ می درخشد و حافظه تاریخ هیچ وقت اسم هاشمی را از یاد نخواهد برد.
اینجانب این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، بیت مکرمشان بخصوص همسر صبور و محترمه ایشان و همه ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان رحمت و مغفرت الهی را برای آن بزرگمرد تاریخ مسالت می نمایم.

پیام تسلیت اسد قاسمی فرماندار ملکشاهی
' انالله و انا الیه راجعون'
آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بی بدیل در طول سال های مبارزه برای پیروزی انقلاب و همچنین در مقاطع مختلف و حساس پس از انقلاب جهت اعتلای نظام اسلامی ایفا نمودند و حراست عاشقانه از خط امام و رهبری ایشان را به استوانه نظام تبدیل کرده بود٬ ولایت مداری و ارادت به امام و رهبری تا آخرین لحظات عمر مبارک شان مثال زدنی و ستودنی بود
اینجانب ارتحال مجاهد نستوه٬ یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به ملت شریف ایران و مردم شهرستان ملکشاهی تسلیت عرض می کنم.

پیام تسلیت علی اکبر شفیع زاده سرپرست فرمانداری دره شهربا نهایت تاسف و تالم فقدان جانسوز عالم مجاهد، انقلابی نستوه و یار دیرین امام رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایام سوگ خانم فاطمه معصومه (س)، که عمر با برکت خویش را در راه پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداری از ارزش های انقلاب، سازندگی و شکوفایی انقلاب سپری نمود را به پیشگاه امام زمان(عج)، محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم دولت تدبیر و امید، آحاد ملت داغ دیده ایران اسلامی و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این مبارز انقلابی و عالم ربانی علو درجات مسئلت دارم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =