ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همه مسئولان با درس از حادثه پلاسکو فکر اساسی برای امنیت جانی و مالی مردم در برابر حوادث کرده و اجازه ندهند هر حادثه‌ای مردم را ویران کند.

محمدرضا بادامچی با ابراز تاسف از حادثه ناخوشایند و دردناک پلاسکو، گفت: این حادثه نه تنها باعث شد که آتش‌نشان‌های جان بر کف برای نجات جان مردم جان خود را به خطر اندازند که زندگی بیش از پنج هزار کارگر و فروشنده نیز به ورطه نابودی کشیده شد. درست است که تمهیداتی برای حل مشکل آنها اندیشیده شده است اما باید فکری برای مقابله با این شرایط داشته باشیم.

وی توضیح داد: وقتی حریق در یک ساختمانی چنین بحرانی ایجاد می‌کند این سوال پیش می‌آید که چه چاره‌ای در برابر بحران‌های بزرگتری داریم که چندان هم دور از ذهن نیستند. اکنون زمان بیدار شدن از خواب و جدیت در برخورد است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: اینکه بگوییم شهرداری تذکر و هشدار داده، کفایت نمی‌کند چون با صرف تذکر دادن وظیفه از دوش شهرداری برداشته نمی‌شود یا اینکه مسئولان شهری تنها مدام بگویند زلزله در کمین است کفایت نمی‌کند. باید به جای همه این حرف‌ها وارد عرصه عمل شویم.

بادامچی در پایان گفت: همه مسئولان در کشور باید فکر اساسی برای امنیت جانی و مالی مردم در حوادث کنند. نباید اجازه دهیم هر حادثه‌ای مردم را ویران کند و تنها بعد از آن ابراز تاسف کنیم. این زنجیره باید جایی قطع شود.

23212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =