فاصله پرسپولیس با تراکتورسازی ۶ امتیاز شد

پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر صبای قم را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس این هفته مهمان صبای قم بود و در حالی که کم کم هواداران خود را از بردن این مسابقه ناامید می کرد، توانست با نتیجه دو بر صفر حریف را شکست دهد. پرسپولیس با این برد 44 امتیازی شد تا فاصله اش با تراکتورسازی که تیم دوم جدول است به 6 امتیاز برسد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، الکسی پولیانسکی، محمد انصاری، صادق محرمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، علی علیپور و وحید امیری
ترکیب صبا: محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیورسالار، میثم مجیدی، سید مهدی حسینی، مهران امیری، کیوان امرایی، امید جهانبخش و قاسم دهنوی

نیمه اول
دقیقه 3: کرنر ارسال شده روی دروازه صبای قم برگشت داده شد که توپ برگشتی را سروش رفیعی روپا به سمت دروازه شوت کرد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4: ضربه ایستگاهی از سمت راست برای صبایی‌ها فراهم شد که ارسال قاسم دهنوی با ضربه سر خوب بازیکنان صبا همراه بود و بیرانوند توانست با واکنشی مناسب توپ را دفع کند.

دقیقه 6: حسین ماهینی از سمت چپ ارسالی روی دروازه صبا داشت که مدافعان این تیم بازهم توپ را برگشت دادند. کمال کامیابی‌نیا که پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و موقعیت شوتزنی داشت، نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند و این موقعیت با فاصله از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

دقیقه 16: علی علیپور در حالی که در محوطه جریمه صبا متوقف شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 18: مهران امیری، بازیکن صبا از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 20: کرنر خطرناک صبایی‌ها روی دروازه پرسپولیس با اشتباه علیرضا بیرانوند در خروج همراه بود که ضربه سر خطرناک بازیکنان صبا را رامین رضاییان از روی خط دروازه بیرون کشید و خطر از بیخ گوش سرخپوشان گذشت.

دقیقه 23: کرنر دیگری برای صبای قم فراهم شد که بازیکنان این تیم مانند کرنر قبلی خطرناک کار کردند. توپ در آستانه ورود به دروازه بود که علیرضا بیرانوند و مدافعان پرسپولیس سراسیمه توپ را دور کردند.

دقیقه 30: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر کیوان امرایی همراه بود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه صبای قم برای پرسپولیسی‌ها ایجاد شد. محسن مسلمان و سروش رفیعی در یک همکاری توپ را برای محمد انصاری فراهم کردند که شوت این بازیکن به دیوار دفاعی برخورد کرد و در برگشت هم بازیکنان پرسپولیس نتوانستند توپ را تبدیل به گل کنند.

دقیقه 33: علی علیپور به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد شاهین حاجی‌بابایی جریمه شد.

دقیقه 43: محسن مسلمان با خطای شدیدی که روی بازیکن صبا انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 53: پاس در عمق سروش رفیعی برای وحید امیری، این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما او به جای ضربه زدن به سمت دروازه تصمیم گرفت پاس بدهد که توپ او را مدافعان صبا به کرنر فرستادند.

دقیقه 62: محسن مسلمان با شوتی از راه دور قصد داشت گلزنی کند که محسن فروزان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: کیوان امرایی در محوطه جریمه ضربه خطرناکی به سمت دروازه پرسپولیس زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال صادق محرمی روی دروازه صبا با ضربه سر علی علیپور همراه بود که توپ از بالای دروازه فروزان از زمین خارج شد.

دقیقه 73: کرنر ارسالی سروش رفیعی با ضربه سر وحید امیری در شرایطی نامتعادل همراه بود که با اشتباه محسن فروزان و حنیف عمران‌زاده توپ وارد دروازه شد. این گل به نام عمران‌زاده که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ثبت شد.

دقیقه 80: حرکت رامین رضاییان در محوطه جریمه با خطای مدافع صبا همراه بود که داور مسابقه نقطه پنالتی را برای پرسپولیس نشان داد.

دقیقه 83: رامین رضاییان پنالتی را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه محسن فروزان کرد.

دقیقه 89: ارسال خوب از سمت چپ با ضربه سر علیپور همراه شد که توپ را برای رامین رضاییان فراهم کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =